Branding workshop, mitől lesz sikeres?

A workshopok óriási népszerűségnek örvendenek, hiszen számos megoldást kínálhatnak egy-egy problémára. A brandingen és a design berkein belül is gyakran találkozhatsz hasznos, sokat adó workshopokkal. De mitől lesz igazán jó egy workshop és hogyan adhat pluszt a tudáson felül?

Kumli
Orsi
Vezető Brandstratéga

Mi is az a workshop?

Mielőtt belevágunk, nézzük meg, miről is van itt szó. Lehet, hogy egyértelműnek tűnik, de a workshop jelentése céges berkeken belül nem mindig evidens. Egy olyan szolgáltatásról beszélünk, amit általában cégek rendelnek meg. Célja, hogy egy-egy kiaknázatlan területet, ismeretlen munkafolyamatot vagy problémát megismerjenek a munkatársak, és a problémára csapat szinten megoldást találjanak. A Brand Sprint a márkaépítés szempontjából nagyon hasznos lehet, hiszen egy márka útnak indítása cseppet sem egyszerű. Ennek kialakítása sokszor segítséget igényel. A workshopon azok a csapattagok vesznek részt, akik a megoldásban is fontos szerepet játszanak majd, a lényeg pedig a csapatmunka! 

A workshop legfontosabb lépései:

  • az információk begyűjtése és azok megosztása a csapattal,
  • a közös célok meghatározása,
  • egy közös vita, amelyben a csapattagok megosztják a véleményüket, érveiket,
  • a megoldás közös feltérképezése és felépítése.

A workshopok nagy előnye, hogy olyan ismeretlen területeket is felfedezhetsz, és gyakorlatba építhetsz, amelyek később nagyban segítik majd a munkádat. Általában szakember, az adott téma ismerője tartja a workshopot, és fontos része mindennek a csapattagok aktív részvétele. Álljunk csak meg itt egy pillanatra: a workshop voltaképpen egy tréning? Mivel a kettőt gyakran összekeverik, sokan így hivatkoznak rá. De a workshop nem egyéni fejlesztés, hanem egy közösen kitűzött cél elérése érdekében jön létre. Ez a nevéből is adódóan értelmezhető: sokkal inkább jelent közös műhelymunkát, mint képzést.

Branding workshop: mitől lesz kreatív és sikeres?
Workshop a zwoelf digitalban, Kumli Orsi vezetésével.

Mikor nem jó egy workshop?

Ahhoz, hogy megtudd, mitől jó egy workshop, tudnod kell azt is, mitől lesz rossz. Zavaró lehet már maga az elnevezés is: olyan ez, mint az influencer szó. Sokan már szitokszónak vélik, hiszen mindenre rásüthetik manapság a workshop bélyeget.  Valódi gondot azonban az okozhat, ha a workshop résztvevőit nem megfelelően válogatod össze. Ez megtörténhet úgy, hogy olyan csapattagok vesznek részt az eseményen, akiknek semmi közük az adott témához, és úgy is, hogy kihagysz olyan kulcsembereket, akiknek valójában fontos lenne a jelenlétük. Újabb problémát szülhet az unott vagy negatív hangulat, ugyanígy az is gond lehet, ha nincs meg a kellő cégismeret. Enélkül ugyanis a kontextus hiánya a workshop kárára mehet. Végül pedig a feladatok formája is nagyon fontos. Ha a szokásos feladatokkal találkoznak a résztvevők, így könnyen unalomba csaphat át az esemény.

De mitől lesznek izgalmas és kreatív feladatok egy workshopon? Hogyan készülj fel egy sikeres workshopra?

A workshop pontosan az a terep, ahol a jó előkészület aranyat ér. Természetesen ez a branding területén extrán igaz. Enélkül nem is érdemes belevágni, ugyanis könnyen célt téveszthetsz, ha az alábbiak bármelyikét is kihagyod:

  • a brief pontos ismerete: a workshopot általában megelőzi egy kick off meeting, melynek során érdemes a-z-ig végigvenni a megbízó kérését és kimondatni vele a kulcsfontosságú kérdéseket,
  • agenda: a pontos vonalvezetésben rengeteget segít, ha felvázolod, mikor mit szeretnél csinálni. Ez akkor is lényeges, ha a százmilliomodik workshopodon is túl vagy,
  • résztvevők ismerete: a csapattagok ismerete, szerepe a problémában sokat segíthet, akár csak egy LinkedIn profilra pillantás, vagy az ügyféltől való információszerzés is sikeresebb workshopot eredményezhet,
  • a jelenlegi ciklus ismerete: miben vannak épp a résztvevők és a vállalat? Hol állnak most? Ezeket is mindenképp végig kell venned a kezdés előtt,
  • általános hangulat és résztvevők típusa: szintén fontos, kicsit a dolog pszichológiai hátterébe is belekukkantani, hiszen az emberekkel való munka kihagyhatatlan állomása ez.

Mit csinálj a felkészülés után, a workshop előtt?

Van még két fontos lépés a konkrét workshop előtt. Az egyik ilyen a check-in és check-out fontossága. A felkészüléssel te már bemelegítetted magad: tudod mire készülj és hogyan érj célt. A résztvevők azonban ezt nem tudják még. Így őket is kontextusba kell helyezni, őket is meg kell “érkeztetni” a showba. 

Ideális check-in: a marshmallow challenge

Erre számos lehetőség van, egyet most be is mutatunk, ez pedig a marshmallow challenge. Ennek lényege, hogy a résztvevőket 3-4 fős csoportokba osztod, és minden csoportnak kiosztasz 20 szál nyers spagettit, 1 méter desk tape-et, 2 méter fonalat és egy darab pillecukrot. A játék lényege, hogy 18 perc alatt a lehető legmagasabb tornyot építsék a csapatok, úgy, hogy a torony képes legyen támogatás nélkül megtartani a pillecukrot. 

Miért jó ez?

Rengeteg dolgot leszűrhetsz ebből a feladatból. Például azt, milyen a kommunikáció, van-e vezető, hallgat-e rá a csapat, mennyire működnek együtt, mernek-e próbálkozni, új dolgokba vágni? 

A pillecukor is jelzésértékű: a feladat végén ez jelképezi azt a problémát, amit mindenki szeretne a szőnyeg alá söpörni, pedig valójában ott van, és foglalkozni kell vele. Hiszen amikor például egy projekt során végigvisszük azt, beleteszünk egy csomó energiát, és a végén előkerül a szőnyeg alá söpört probléma, könnyen lehet, hogy füstbe megy az egész projekt. Akár csak ennél a feladatnál a pillecukorral. 

A bemelegítő feladatok tehát nagyon hasznosak, hiszen általuk megérkezik mindenki a jelenbe, és képesek lesznek a probléma megoldására fókuszálni.

Hogyan lehet sikeres a workshop?

Számtalan feladat van, amely segíthet abban, hogy valóban célba érjetek. A feladatokat minden esetben jó, ha személyre szabod: ha az ügyfél játékosabb, akkor az olyan jellegűeket, ha kicsit segíteni kell, akkor pedig más típusú feladatokat érdemes kipróbálni.

A fő feladatok mellé párosíthatunk játékos mellékfeladatokat. Így az alábbiakat nézzük végig:

  1. 20 éves vízió + címlap vs rekviem
  2. Kezdd a miérttel + hősök és antihősök
  3. Legfőbb értékek + best moments
  4. Célközönség + “szörnyű ügyfél” profil,
  5. Brand személyiség + koktél party

20 éves vízió + brand rekviem

A vízióépítés mindig az első helyen áll, ha Brand Sprintről van szó. Ennek során végigvesszük, hol látják a céget 5-10-20 év múlva, mik a célok, mik az elérni kívánt sikerek.  Ahhoz azonban, hogy a realitás talaján maradjunk, más aspektusból is meg kell nézni az adott céget. Ehhez társítva megírhatjuk a márka rekviemjét vagy nekrológját, így fényt deríthetünk az esetleges problémás kimenetelű eseményekre is.

Ez lehetőséget ad egy őszinte visszatekintésre akkor, ha esetleg balul sül el a brand élete. A játék lényege egyszerű: a visszatekintés mellett megnézzük, mi történik, amikor pl. 10 év múlva az általuk épített brand meghal. Így a márka haláláról “írjuk meg” a nekrológot: egy visszaemlékező szöveg megírása a cél. Miért halt meg a brand? Kik siratják? Mit mondanak róla? Kik voltak a leghűségesebb rajongói? Hogy viselkednek a versenytársak a brand halála után? Mit hagyott ránk?

Ezeket a kérdéseket feltérképezve ugyanis elgondolkozhatunk azokon a veszélyforrásokon, amelyek a márka buktatói lehetnek. Ezekre a veszélyforrásokra pedig akciótervet készíthetünk, amelyek megakadályozhatják, hogy a brand “halála” valóban megtörténjen. A két feladat összesítve hosszútávú stratégiát eredményezhet a pozitív illetve a buktatókat jelentő negatív gondolatok terén is.

Kezdd a miérttel + hősök és antihősök

Ha megfogalmaztuk a víziót, jöhet a misszió. A miért kérdésre válaszolni azonban nem egyszerű.  Ezt azonban remekül lehet irányítani a megfelelő kreatív feladattal. A lényeg, hogy a márkára úgy kell tekinteni, mint egy szuperhősre: mi ellen küzd? Mik a képességei? 

Ha ezt át tudjuk fordítani a márka szemszögéből, máris egyszerűbb megfogalmazni a missziót. A szuperképességek pedig segítenek megadni a hogyan kérdésre a választ. 

Legfőbb értékek + best moments

Talán a legnehezebb a workshop alatt az értékek meghatározása. Maga a kifejezés is nehezen megfogható, egy induló márka esetén pedig kifejezetten nehéz eszerint gondolkozni. Szerencsére a kavarodás ellenszere lehet ismételten egy jó feladat. Ha nagyon nem megy az értékek meghatározása, egy olyan helyzetet kell felhozni példának, amire valóban büszke a csapat. Volt olyan projekt, ami kiemelkedett a többi közül? Miért volt jó dolgozni rajta? Mit adott? Ha ezekre sikerül visszagondolni, ha meg tudjuk fogalmazni, miért volt jó, vagy különleges, akkor máris ki lehet vonni ebből azokat a szavakat, amik az értékeket képviseli.

Célközönség + “szörnyű ügyfél” profil

A célcsoport meghatározása nagyon szerteágazó feladat. Ezt azonban általában tudják az ügyfelek: kik az elsődleges célcsoportok, kihez szeretnénk szólni. Azt azonban kevés alkalommal vesszük figyelembe, kik azok, akikkel dolgozni szeretnénk. Ez szintén nem egy könnyű feladat, kivéve, ha megfordítjuk kicsit a kérdést. Ha a legszörnyűbb ügyfélélményt vesszük figyelembe, máris meg tudjuk alkotni, ki az akivel BIZTOSAN NEM szeretnénk együtt dolgozni. Az ellentéte pedig sok esetben az, akivel viszont nagyon szívesen.

Ez lehet megtörtént esemény, de lehet a környezeti tapasztalatok általi gyűjtés is.

Mi is az az archetípus? Az archetípusok olyan viselkedési mintázatokat testesítenek meg, amelyeket életünk során követünk. A márkák az ügyfeleik viselkedése, a velük folytatott kommunikáció alapján választják ki a saját hangjukat, amely a célközönségük legfőbb jellemzői és a márka értékei alapján rajzolódik ki.

Brand személyiség + koktél party

Az egyik, ha nem a legizgalmasabb feladat a márka személyiségének megalkotása. Erre rengeteg kreatív lehetőség van, azonban egy talán kitűnik a többi közül. Ehhez a brandet úgy kell elképzelni, mint egy személyt, akit meghívnak egy koktél partyra. Ezen a karakteren keresztül pedig izgalmas átgondolni, ő hogyan viselkedik ezen az eseményen.  

Mit vesz fel? Hogyan és mivel érkezik meg a partyra? Kikkel beszélget? Hogyan beszélget? Mit iszik? És még rengeteg olyan kérdés, amelyet megválaszolhatunk ennek mentén. Így szép lassan felépül a személy is.

Ahhoz, hogy a workshop valóban hatásos legyen, kreatív és játékos feladatokhoz kell nyúlni. A cél, hogy az ügyfél ne azt érezze, hogy egy hivatalos, merev eseményen vesz részt, hanem, hogy egy érdekes, izgalmas, valóban célravezető workshopra fizetett be.

Ehhez folyamatosan ki kell egészíteni, játékosan és kreatívan felfogni a fő csapásvonalat: így egy sokkal élménydúsabb eseményt tudhattok majd magatok mögött. 

Vágjunk bele!
Dolgozzunk együtt, csináljunk valami varázslatosat!

+36 20 334 2479
hello@zwoelf.hu
1052 Budapest, Kossuth Lajos u. 7-9.
First Site Business Center
zwolfie

Miben segíthetünk?

Az üzeneted sikeresen megkaptuk!
Köszönjük a megkeresést, hamarosan válaszolunk!
Nyitóoldal
Hoppá! Valami hiba történt, próbáld újra!
Az üzeneted sikeresen megkaptuk!
Köszönjük a megkeresést, hamarosan válaszolunk!
Nyitóoldal
Hoppá! Valami probléma történt, kérlek próbáld újra!
Az üzeneted sikeresen megkaptuk!
Köszönjük a megkeresést, hamarosan válaszolunk!
Nyitóoldal
Hoppá! Valami probléma történt! Kérlek próbáld újra!

Branding workshop, mitől lesz sikeres?

A workshopok óriási népszerűségnek örvendenek, hiszen számos megoldást kínálhatnak egy-egy problémára. A brandingen és a design berkein belül is gyakran találkozhatsz hasznos, sokat adó workshopokkal. De mitől lesz igazán jó egy workshop és hogyan adhat pluszt a tudáson felül?

Orsi
Kumli
Vezető Brandstratéga

Mi is az a workshop?

Mielőtt belevágunk, nézzük meg, miről is van itt szó. Lehet, hogy egyértelműnek tűnik, de a workshop jelentése céges berkeken belül nem mindig evidens. Egy olyan szolgáltatásról beszélünk, amit általában cégek rendelnek meg. Célja, hogy egy-egy kiaknázatlan területet, ismeretlen munkafolyamatot vagy problémát megismerjenek a munkatársak, és a problémára csapat szinten megoldást találjanak. A Brand Sprint a márkaépítés szempontjából nagyon hasznos lehet, hiszen egy márka útnak indítása cseppet sem egyszerű. Ennek kialakítása sokszor segítséget igényel. A workshopon azok a csapattagok vesznek részt, akik a megoldásban is fontos szerepet játszanak majd, a lényeg pedig a csapatmunka! 

A workshop legfontosabb lépései:

  • az információk begyűjtése és azok megosztása a csapattal,
  • a közös célok meghatározása,
  • egy közös vita, amelyben a csapattagok megosztják a véleményüket, érveiket,
  • a megoldás közös feltérképezése és felépítése.

A workshopok nagy előnye, hogy olyan ismeretlen területeket is felfedezhetsz, és gyakorlatba építhetsz, amelyek később nagyban segítik majd a munkádat. Általában szakember, az adott téma ismerője tartja a workshopot, és fontos része mindennek a csapattagok aktív részvétele. Álljunk csak meg itt egy pillanatra: a workshop voltaképpen egy tréning? Mivel a kettőt gyakran összekeverik, sokan így hivatkoznak rá. De a workshop nem egyéni fejlesztés, hanem egy közösen kitűzött cél elérése érdekében jön létre. Ez a nevéből is adódóan értelmezhető: sokkal inkább jelent közös műhelymunkát, mint képzést.

Branding workshop: mitől lesz kreatív és sikeres?
Workshop a zwoelf digitalban, Kumli Orsi vezetésével.

Mikor nem jó egy workshop?

Ahhoz, hogy megtudd, mitől jó egy workshop, tudnod kell azt is, mitől lesz rossz. Zavaró lehet már maga az elnevezés is: olyan ez, mint az influencer szó. Sokan már szitokszónak vélik, hiszen mindenre rásüthetik manapság a workshop bélyeget.  Valódi gondot azonban az okozhat, ha a workshop résztvevőit nem megfelelően válogatod össze. Ez megtörténhet úgy, hogy olyan csapattagok vesznek részt az eseményen, akiknek semmi közük az adott témához, és úgy is, hogy kihagysz olyan kulcsembereket, akiknek valójában fontos lenne a jelenlétük. Újabb problémát szülhet az unott vagy negatív hangulat, ugyanígy az is gond lehet, ha nincs meg a kellő cégismeret. Enélkül ugyanis a kontextus hiánya a workshop kárára mehet. Végül pedig a feladatok formája is nagyon fontos. Ha a szokásos feladatokkal találkoznak a résztvevők, így könnyen unalomba csaphat át az esemény.

De mitől lesznek izgalmas és kreatív feladatok egy workshopon? Hogyan készülj fel egy sikeres workshopra?

A workshop pontosan az a terep, ahol a jó előkészület aranyat ér. Természetesen ez a branding területén extrán igaz. Enélkül nem is érdemes belevágni, ugyanis könnyen célt téveszthetsz, ha az alábbiak bármelyikét is kihagyod:

  • a brief pontos ismerete: a workshopot általában megelőzi egy kick off meeting, melynek során érdemes a-z-ig végigvenni a megbízó kérését és kimondatni vele a kulcsfontosságú kérdéseket,
  • agenda: a pontos vonalvezetésben rengeteget segít, ha felvázolod, mikor mit szeretnél csinálni. Ez akkor is lényeges, ha a százmilliomodik workshopodon is túl vagy,
  • résztvevők ismerete: a csapattagok ismerete, szerepe a problémában sokat segíthet, akár csak egy LinkedIn profilra pillantás, vagy az ügyféltől való információszerzés is sikeresebb workshopot eredményezhet,
  • a jelenlegi ciklus ismerete: miben vannak épp a résztvevők és a vállalat? Hol állnak most? Ezeket is mindenképp végig kell venned a kezdés előtt,
  • általános hangulat és résztvevők típusa: szintén fontos, kicsit a dolog pszichológiai hátterébe is belekukkantani, hiszen az emberekkel való munka kihagyhatatlan állomása ez.

Mit csinálj a felkészülés után, a workshop előtt?

Van még két fontos lépés a konkrét workshop előtt. Az egyik ilyen a check-in és check-out fontossága. A felkészüléssel te már bemelegítetted magad: tudod mire készülj és hogyan érj célt. A résztvevők azonban ezt nem tudják még. Így őket is kontextusba kell helyezni, őket is meg kell “érkeztetni” a showba. 

Ideális check-in: a marshmallow challenge

Erre számos lehetőség van, egyet most be is mutatunk, ez pedig a marshmallow challenge. Ennek lényege, hogy a résztvevőket 3-4 fős csoportokba osztod, és minden csoportnak kiosztasz 20 szál nyers spagettit, 1 méter desk tape-et, 2 méter fonalat és egy darab pillecukrot. A játék lényege, hogy 18 perc alatt a lehető legmagasabb tornyot építsék a csapatok, úgy, hogy a torony képes legyen támogatás nélkül megtartani a pillecukrot. 

Miért jó ez?

Rengeteg dolgot leszűrhetsz ebből a feladatból. Például azt, milyen a kommunikáció, van-e vezető, hallgat-e rá a csapat, mennyire működnek együtt, mernek-e próbálkozni, új dolgokba vágni? 

A pillecukor is jelzésértékű: a feladat végén ez jelképezi azt a problémát, amit mindenki szeretne a szőnyeg alá söpörni, pedig valójában ott van, és foglalkozni kell vele. Hiszen amikor például egy projekt során végigvisszük azt, beleteszünk egy csomó energiát, és a végén előkerül a szőnyeg alá söpört probléma, könnyen lehet, hogy füstbe megy az egész projekt. Akár csak ennél a feladatnál a pillecukorral. 

A bemelegítő feladatok tehát nagyon hasznosak, hiszen általuk megérkezik mindenki a jelenbe, és képesek lesznek a probléma megoldására fókuszálni.

Hogyan lehet sikeres a workshop?

Számtalan feladat van, amely segíthet abban, hogy valóban célba érjetek. A feladatokat minden esetben jó, ha személyre szabod: ha az ügyfél játékosabb, akkor az olyan jellegűeket, ha kicsit segíteni kell, akkor pedig más típusú feladatokat érdemes kipróbálni.

A fő feladatok mellé párosíthatunk játékos mellékfeladatokat. Így az alábbiakat nézzük végig:

  1. 20 éves vízió + címlap vs rekviem
  2. Kezdd a miérttel + hősök és antihősök
  3. Legfőbb értékek + best moments
  4. Célközönség + “szörnyű ügyfél” profil,
  5. Brand személyiség + koktél party

20 éves vízió + brand rekviem

A vízióépítés mindig az első helyen áll, ha Brand Sprintről van szó. Ennek során végigvesszük, hol látják a céget 5-10-20 év múlva, mik a célok, mik az elérni kívánt sikerek.  Ahhoz azonban, hogy a realitás talaján maradjunk, más aspektusból is meg kell nézni az adott céget. Ehhez társítva megírhatjuk a márka rekviemjét vagy nekrológját, így fényt deríthetünk az esetleges problémás kimenetelű eseményekre is.

Ez lehetőséget ad egy őszinte visszatekintésre akkor, ha esetleg balul sül el a brand élete. A játék lényege egyszerű: a visszatekintés mellett megnézzük, mi történik, amikor pl. 10 év múlva az általuk épített brand meghal. Így a márka haláláról “írjuk meg” a nekrológot: egy visszaemlékező szöveg megírása a cél. Miért halt meg a brand? Kik siratják? Mit mondanak róla? Kik voltak a leghűségesebb rajongói? Hogy viselkednek a versenytársak a brand halála után? Mit hagyott ránk?

Ezeket a kérdéseket feltérképezve ugyanis elgondolkozhatunk azokon a veszélyforrásokon, amelyek a márka buktatói lehetnek. Ezekre a veszélyforrásokra pedig akciótervet készíthetünk, amelyek megakadályozhatják, hogy a brand “halála” valóban megtörténjen. A két feladat összesítve hosszútávú stratégiát eredményezhet a pozitív illetve a buktatókat jelentő negatív gondolatok terén is.

Kezdd a miérttel + hősök és antihősök

Ha megfogalmaztuk a víziót, jöhet a misszió. A miért kérdésre válaszolni azonban nem egyszerű.  Ezt azonban remekül lehet irányítani a megfelelő kreatív feladattal. A lényeg, hogy a márkára úgy kell tekinteni, mint egy szuperhősre: mi ellen küzd? Mik a képességei? 

Ha ezt át tudjuk fordítani a márka szemszögéből, máris egyszerűbb megfogalmazni a missziót. A szuperképességek pedig segítenek megadni a hogyan kérdésre a választ. 

Legfőbb értékek + best moments

Talán a legnehezebb a workshop alatt az értékek meghatározása. Maga a kifejezés is nehezen megfogható, egy induló márka esetén pedig kifejezetten nehéz eszerint gondolkozni. Szerencsére a kavarodás ellenszere lehet ismételten egy jó feladat. Ha nagyon nem megy az értékek meghatározása, egy olyan helyzetet kell felhozni példának, amire valóban büszke a csapat. Volt olyan projekt, ami kiemelkedett a többi közül? Miért volt jó dolgozni rajta? Mit adott? Ha ezekre sikerül visszagondolni, ha meg tudjuk fogalmazni, miért volt jó, vagy különleges, akkor máris ki lehet vonni ebből azokat a szavakat, amik az értékeket képviseli.

Célközönség + “szörnyű ügyfél” profil

A célcsoport meghatározása nagyon szerteágazó feladat. Ezt azonban általában tudják az ügyfelek: kik az elsődleges célcsoportok, kihez szeretnénk szólni. Azt azonban kevés alkalommal vesszük figyelembe, kik azok, akikkel dolgozni szeretnénk. Ez szintén nem egy könnyű feladat, kivéve, ha megfordítjuk kicsit a kérdést. Ha a legszörnyűbb ügyfélélményt vesszük figyelembe, máris meg tudjuk alkotni, ki az akivel BIZTOSAN NEM szeretnénk együtt dolgozni. Az ellentéte pedig sok esetben az, akivel viszont nagyon szívesen.

Ez lehet megtörtént esemény, de lehet a környezeti tapasztalatok általi gyűjtés is.

Mi is az az archetípus? Az archetípusok olyan viselkedési mintázatokat testesítenek meg, amelyeket életünk során követünk. A márkák az ügyfeleik viselkedése, a velük folytatott kommunikáció alapján választják ki a saját hangjukat, amely a célközönségük legfőbb jellemzői és a márka értékei alapján rajzolódik ki.

Brand személyiség + koktél party

Az egyik, ha nem a legizgalmasabb feladat a márka személyiségének megalkotása. Erre rengeteg kreatív lehetőség van, azonban egy talán kitűnik a többi közül. Ehhez a brandet úgy kell elképzelni, mint egy személyt, akit meghívnak egy koktél partyra. Ezen a karakteren keresztül pedig izgalmas átgondolni, ő hogyan viselkedik ezen az eseményen.  

Mit vesz fel? Hogyan és mivel érkezik meg a partyra? Kikkel beszélget? Hogyan beszélget? Mit iszik? És még rengeteg olyan kérdés, amelyet megválaszolhatunk ennek mentén. Így szép lassan felépül a személy is.

Ahhoz, hogy a workshop valóban hatásos legyen, kreatív és játékos feladatokhoz kell nyúlni. A cél, hogy az ügyfél ne azt érezze, hogy egy hivatalos, merev eseményen vesz részt, hanem, hogy egy érdekes, izgalmas, valóban célravezető workshopra fizetett be.

Ehhez folyamatosan ki kell egészíteni, játékosan és kreatívan felfogni a fő csapásvonalat: így egy sokkal élménydúsabb eseményt tudhattok majd magatok mögött. 

Let's get started!
Let's make something magical!

+36 20 334 2479
hello@zwoelf.hu
H-1052 Budapest, 7-9 Kossuth Lajos street.
First Site Business Center
zwolfie

What are you looking for?

We received your message!
Thank you for reaching out, we'll get back to you soon!
Homepage
Oops! Something went wrong. Please try again.
Thank you for your application!
Thank you for reaching out, we'll get back to you soon!
Homepage
Oops! Something went wrong. Please try again.
We received your message!
Thank you for reaching out, we'll get back to you soon!
Homepage
Oops! Something went wrong. Please try again.