Prefixbox • 2022 - jelenleg is • arculat- és digitális tervezés
A Prefixbox a vezető kereséső ajánlási- és betekintési megoldást kínálja online kereskedelmi platformok és weboldalak számára.
Tovább a website-ra
Teljes arculati és digitális megújulás egy automatizált kereséssel foglalkozó startupnak, hogy könnyebben tudjanak növekedni.
Vezető tervező- Rohr Klaudia
Stratégia – Rohr Klaudia, Kumli Orsolya
Tervezők - Molnár-Fekete Réka , Tamás Réka, Kozma Gábor, Németi Orsolya, Váraljai Gábor
Konzulens - Ladjánszki Dóra, Pucz Daniel
Management – Ladjánszki Dóra
Design Director – Serfőző Péter
Prefixbox – Paige Tyrrell, Vékony Balázs, Rebecca Pacun, Simon István
Szokásunk szerint projekt a Brand Sprint Workshopjainkkal kezdődött. Az üzleti, stratégiai és UX témákra koncentráltunk. Ennek eredményeként világos briefet készítettünk a vállalat jövőképéről, értékeiről, versenyhelyzetéről és a márka személyiségéről.
Milyen egy Brand Workshop nálunk?
A zwoelfnél hiszünk a stratégia erejében. A Google Brand Sprint továbbfejlesztett verzióját használjuk a márkastratégia kidolgozásához szükséges összes információ összegyűjtésére.
Az új szimbólum az eredeti logón alapul, de modernebb, kerekebb és gördülékenyebb. Olyan emblémát készítettünk, amely nem csak logóként, hanem a termékben is használható. A Prefixbox mostantól különálló emblémával és egyéni wordmark-kal is rendelkezik. Finomítottunk a márka színein is, hogy támogassuk a Prefixbox új merész, és kerek megjelenését.
Egyedi ikonkészletet készítettünk a termékhez és az arculathoz. Ezek az illusztrációk középútként szolgálnak az arculati illusztrációk és az ikonok között. Rajzrendszert is definiáltunk, hogy később is bővíthetővé tegyük a készletet. Több mint 30 egyedi illusztrációt és ikont rajzoltunk az új kommunikációs célok támogatására. Ahelyett, hogy a technológiai fejlesztésekre és a digitális hívószavakra összpontosítanánk, a felhasználóknak okozott örömet helyezzük az előtérbe.
A weboldal újratervezése több mint egy évig tartott. Az UX-t és az új weboldal mögött meghúzódó struktúrát az Ergomania hozta létre és folyamatosan iterálta, hogy megfeleljen minden üzleti és marketing céloknak.
A white-label termékek bemutatása mindig nehéz. A Prefixbox semleges webshop sablont használt, hogy kiemelje az egyedi keresési funkciókat a weboldalon és a termék demókban. Együtt határoztuk meg a lehető leglényegesebb variációkat úgy, hogy megőrizzük a márka hangját, de mégis semleges maradjon. Ezt a sablont a Prefixbox belső csapata bővíti és üzemelteti és építi tovább.
Az újratervezés során nem csak az arculati útmutatókat- és anyagokat készítettük el, rengeteg marketing anyagot is csináltunk. Prezentációs sablonokat, bemutató prezit, szórólapokat, nyomtatott és online marketing anyagokat, valamint részletes social media kommunikációs készletet építettünk.
Rájöttünk, hogy a Prefixbox márka és weboldal sokkal nagyobb figyelmet igényel. Szerettük volna megtalálni Magyarország legképzettebb csapatát, amely külső csapatként tud velünk dolgozni, a megfelelő kompetenciákkal ebben a lényeges feladatban. A zwoelfnél megtaláltuk a megoldást, és örülünk, hogy hosszú távon folytathatjuk együttműködésünket.