Egy innovatív, AI-fókuszú keresőstartup teljes redesignja
mutasd a Website-otAz internetes keresés technológiai háttere folyamatos átalakulásban van, és az AI alapú megoldások elterjedésével még gyorsabban változnak a körülmények és a megoldások. A Prefixbox egyedi megoldását az egész régióban használják, e-kereskedelmi boltok, technológiai cégek és nemzetközi bolthálózatok.
A cég és a termék skálázásához elkerülhetetlen volt egy új, kiterjedt, könnyen érthető vizuális világ létrehozása, amivel közelebb vihetik a terméküket a potenciális ügyfeleikhez. A csapattal több mint egy éven át dolgoztunk a márka új stratégiájának meghatározásán, az új arculat létrehozásán, bevezetésén és digitális implementálásán. Jelenleg is folyamatos együttműködésben vagyunk.
„Rájöttünk, hogy a Prefixbox márka és weboldala sokkal nagyobb figyelmet igényel. Szerettük volna megtalálni Magyarország legképzettebb csapatát, amely külső csapatként tud velünk dolgozni a megfelelő kompetenciákkal ebben a lényeges feladatban. A zwoelfnél megtaláltuk a megoldást, és örülünk, hogy hosszú távon folytathatjuk együttműködésünket!"
Brand Sprint és társai
A projekt Brand Sprint workshopjainkkal kezdődött. Az üzleti, stratégiai és UX-témákra koncentráltunk. Ennek eredményeként részletes stratégiai dokumentumot készítettünk a vállalat jövőképéről, értékeiről, versenyhelyzetéről és a márka személyiségéről.
Az új arculat középpontjában a felhasználók állnak, és a problémakör, amire a Prefixbox megoldásokat nyújt. Több adat, részletesebb információ, pontosabb találatok, elégedett felhasználók. Az arculati rendszerhez számtalan egyedi illusztrációt készítettünk, amelyek modulárisan használhatóak.
Olyan emblémát készítettünk, amely nemcsak logóként, hanem a termékben is használható. A Prefixbox mostantól különálló emblémával és egyéni wordmarkkal is rendelkezik. A tervezés során számtalan arculati hordozót készítettünk el: pitch deck-sablont, prezentációs sablonokat, infografikákat, digitális hordozókat.
A weboldal újratervezése több mint egy évig tartott. Az UX-t és az új weboldal mögött meghúzódó struktúrát az Ergomania hozta létre és folyamatosan iterálta, hogy megfeleljen minden üzleti és marketingcélnak. Az interface tervezése során a legújabb technológiai standardokat követve Design Systemet hoztunk létre, ami folyamatosan bővíthető, és nemcsak a kommunikációs célokat, de a saját termék tervezését is támogatja. Az arculati elemeket is belefoglaltuk a digitális design keretrendszerbe. A fejlesztési munkálatokat a Prefixbox belső csapata végezte, a mi folyamatos designtámogatásunkkal.
Az arculat gondozásán folyamatosan dolgozunk jelenleg is. Az AI-forradalom a projekt közben elért hozzánk is, az új szakmai és kommunikációs kihívások stratégiai feldolgozásában folyamatos együttműködésben állunk a Prefixbox csapatával.
Egy innovatív, AI-fókuszú keresőstartup teljes redesignja
Go to WebsiteAz internetes keresés technológiai háttere folyamatos átalakulásban van, és az AI alapú megoldások elterjedésével még gyorsabban változnak a körülmények és a megoldások. A Prefixbox egyedi megoldását az egész régióban használják, e-kereskedelmi boltok, technológiai cégek és nemzetközi bolthálózatok.
A cég és a termék skálázásához elkerülhetetlen volt egy új, kiterjedt, könnyen érthető vizuális világ létrehozása, amivel közelebb vihetik a terméküket a potenciális ügyfeleikhez. A csapattal több mint egy éven át dolgoztunk a márka új stratégiájának meghatározásán, az új arculat létrehozásán, bevezetésén és digitális implementálásán. Jelenleg is folyamatos együttműködésben vagyunk.
„Rájöttünk, hogy a Prefixbox márka és weboldala sokkal nagyobb figyelmet igényel. Szerettük volna megtalálni Magyarország legképzettebb csapatát, amely külső csapatként tud velünk dolgozni a megfelelő kompetenciákkal ebben a lényeges feladatban. A zwoelfnél megtaláltuk a megoldást, és örülünk, hogy hosszú távon folytathatjuk együttműködésünket!"
Brand Sprint és társai
A projekt Brand Sprint workshopjainkkal kezdődött. Az üzleti, stratégiai és UX-témákra koncentráltunk. Ennek eredményeként részletes stratégiai dokumentumot készítettünk a vállalat jövőképéről, értékeiről, versenyhelyzetéről és a márka személyiségéről.
Az új arculat középpontjában a felhasználók állnak, és a problémakör, amire a Prefixbox megoldásokat nyújt. Több adat, részletesebb információ, pontosabb találatok, elégedett felhasználók. Az arculati rendszerhez számtalan egyedi illusztrációt készítettünk, amelyek modulárisan használhatóak.
Olyan emblémát készítettünk, amely nemcsak logóként, hanem a termékben is használható. A Prefixbox mostantól különálló emblémával és egyéni wordmarkkal is rendelkezik. A tervezés során számtalan arculati hordozót készítettünk el: pitch deck-sablont, prezentációs sablonokat, infografikákat, digitális hordozókat.
A weboldal újratervezése több mint egy évig tartott. Az UX-t és az új weboldal mögött meghúzódó struktúrát az Ergomania hozta létre és folyamatosan iterálta, hogy megfeleljen minden üzleti és marketingcélnak. Az interface tervezése során a legújabb technológiai standardokat követve Design Systemet hoztunk létre, ami folyamatosan bővíthető, és nemcsak a kommunikációs célokat, de a saját termék tervezését is támogatja. Az arculati elemeket is belefoglaltuk a digitális design keretrendszerbe. A fejlesztési munkálatokat a Prefixbox belső csapata végezte, a mi folyamatos designtámogatásunkkal.
Az arculat gondozásán folyamatosan dolgozunk jelenleg is. Az AI-forradalom a projekt közben elért hozzánk is, az új szakmai és kommunikációs kihívások stratégiai feldolgozásában folyamatos együttműködésben állunk a Prefixbox csapatával.