Digitális ernyőarculat a tengerentúlra

Új brand egy amerikai AI startupnak

mutasd a Website-ot
Projektcsapat
Kumli
Orsi
Kumli
Orsi
Vezető Brandstratéga
Pucz
Dani
Pucz
Dani
Vezető Designer
Ladjánszki
Dóra
Ladjánszki
Dóra
Design Manager
Rohr
Dia
Rohr
Dia
Senior Designer
Németi
Orsi
Németi
Orsi
Designer
Amit leszállítottunk
  • Brand- és logótervezés
  • Brandstratégia
  • App UI-tervek
  • Brandbook
  • Design System
  • Digitális sablonok
  • Nyomdakész hordozók
  • Web UI-tervek

Adományoztál már valaha egy olyan ügy támagatására, amelyet fontosnak tartasz? Ha a válaszod igen, akkor bizonyára tudod, hogyan és milyen keretek között működik ez. Az olyan új technológiák formáló hatásai, mint amilyen például az AI, ezen a területen is változásokat hoznak.

Az Egyesült Államokban ez egyre inkább jelen van a politikai, jótékony és egyéb célú adománygyűjtések szervezésénél. A Sterling Data Company-val való közös munkánk során izgalmas betekintést kaphattunk, hogyan is történik ez a tengerentúlon. Kezdetben a cég kifejezetten politikai témájú gyűjtésekhez adta technológiai eszközeit, ezt szerették volna kiszélesíteni egyéb piacokra is, és ennek vizuális megjelenésében kérték a segítségünket.

Korábban már dolgoztunk közösen az applikációjuk keretrendszerének kialakításában, munkánk elismeréseként éltük meg, hogy ismét minket kerestek fel. A közös munka eredményeként egy ún. ernyőarculat* született, mely a politikai, non-profit és üzleti területekre fókuszáló cégnek egységes rendszerben működő vizuális képet adott.

(*Ernyőarculat → Közös szabályrendszerre épülő moduláris megjelenés, ami több üzleti igényt is kiszolgál)

Sterling Data CompanySterling Data Company

„Könnyű hatékony megbeszéléseket tartani, ha a zwoelf-team mindig tudja, mit keresel! Imádjuk a márka új hangulatát, pontosan azt kaptuk, amit szerettünk volna! És nagyon jó véletek dolgozni, a legjobb péntekeink voltak."

Martin Kurucz
CEO, Sterling Data Company 🇺🇸

Így kezdődött

A Sterling a politika mellett az üzleti szereplők és a non-profit szervezetek felé nyit. A termékük teljesen alkalmas erre, de az elmúlt évek aktív kampányai miatt a márka összeforrt az amerikai politikával. A projektet Brand Sprint workshoppal és a márka újrastrukturálásával kezdtük. A foglalkozások során meghatároztuk, mi menjen, mi maradjon, és mi jöjjön. A tervezés előtt kibontottuk az új márkaszemélyiséget és a kommunikációs stratégiát. 

Meglévő keretrendszer

A Sterling termékeiben használt design-keretrendszer egy korábbi projektben a zwoelfnél készült, és ezt is vettük alapul a tervezéshez. A meglévő szabályokat és illusztrációkat bővítettük. A termék eredetileg desktop rendszer volt, így a teljes elemkészletet adaptívvá alakítottuk. 

Ernyőmárka, új márkák

A Sterling egy magas technológiai felkészültségű adatszolgáltató cég. Az arculatuk kulcsa egy az adatra és az adat milyenségére hivatkozó absztrakt jel lett. Az újonnan létrehozott almárkák tervezése során is ezt a jelet használtuk kiindulópontként. A meglévő arculati színeket tematikusan bővítettük. A Sterling-logó teljesen egyedi betűképet kapott.

Egyedi illusztrációk, hordozók

Az oldottabb hangvételt és az egyszerű befogadhatóságot támogatandó egyedi illusztrációs rendszert hoztunk létre több mint 50 egyedi rajzzal és ikonnal. Ezek az illusztrációk az oldalon kívül további promóciós anyagokban, prezentációkban és közösségimédia-sablonokban is felhasználásra kerültek.

Az új website

Az új site-ot együtt skáláztuk az új márkákkal. Egyedi, célközönségre szabott bemutatkozó oldalak, a termékeket és szolgáltatásokat bemutató leíróoldalak születtek, hogy támogassák a sales csapatot az új kihívásokban. Szolgáltatásspecifikus kalkulátorokat és kapcsolatoldalakat terveztünk, és a Sterling terméktámogatási felületeit is kidolgoztuk. 

Sterling Data Company
Sterling Data Company
Sterling Data Company

Digitális ernyőarculat a tengerentúlra

Új brand egy amerikai AI startupnak

Go to Website
Project team
Orsi
Kumli
Vezető Brandstratéga
Dani
Pucz
Vezető Designer
Dóra
Ladjánszki
Design Manager
Dia
Rohr
Senior Designer
Orsi
Németi
Designer
Scope of the project
  • Brand- és logótervezés
  • Brandstratégia
  • App UI-tervek
  • Brandbook
  • Design System
  • Digitális sablonok
  • Nyomdakész hordozók
  • Web UI-tervek

Adományoztál már valaha egy olyan ügy támagatására, amelyet fontosnak tartasz? Ha a válaszod igen, akkor bizonyára tudod, hogyan és milyen keretek között működik ez. Az olyan új technológiák formáló hatásai, mint amilyen például az AI, ezen a területen is változásokat hoznak.

Az Egyesült Államokban ez egyre inkább jelen van a politikai, jótékony és egyéb célú adománygyűjtések szervezésénél. A Sterling Data Company-val való közös munkánk során izgalmas betekintést kaphattunk, hogyan is történik ez a tengerentúlon. Kezdetben a cég kifejezetten politikai témájú gyűjtésekhez adta technológiai eszközeit, ezt szerették volna kiszélesíteni egyéb piacokra is, és ennek vizuális megjelenésében kérték a segítségünket.

Korábban már dolgoztunk közösen az applikációjuk keretrendszerének kialakításában, munkánk elismeréseként éltük meg, hogy ismét minket kerestek fel. A közös munka eredményeként egy ún. ernyőarculat* született, mely a politikai, non-profit és üzleti területekre fókuszáló cégnek egységes rendszerben működő vizuális képet adott.

(*Ernyőarculat → Közös szabályrendszerre épülő moduláris megjelenés, ami több üzleti igényt is kiszolgál)

Sterling Data CompanySterling Data Company

„Könnyű hatékony megbeszéléseket tartani, ha a zwoelf-team mindig tudja, mit keresel! Imádjuk a márka új hangulatát, pontosan azt kaptuk, amit szerettünk volna! És nagyon jó véletek dolgozni, a legjobb péntekeink voltak."

Martin Kurucz
CEO, Sterling Data Company 🇺🇸

Így kezdődött

A Sterling a politika mellett az üzleti szereplők és a non-profit szervezetek felé nyit. A termékük teljesen alkalmas erre, de az elmúlt évek aktív kampányai miatt a márka összeforrt az amerikai politikával. A projektet Brand Sprint workshoppal és a márka újrastrukturálásával kezdtük. A foglalkozások során meghatároztuk, mi menjen, mi maradjon, és mi jöjjön. A tervezés előtt kibontottuk az új márkaszemélyiséget és a kommunikációs stratégiát. 

Meglévő keretrendszer

A Sterling termékeiben használt design-keretrendszer egy korábbi projektben a zwoelfnél készült, és ezt is vettük alapul a tervezéshez. A meglévő szabályokat és illusztrációkat bővítettük. A termék eredetileg desktop rendszer volt, így a teljes elemkészletet adaptívvá alakítottuk. 

Ernyőmárka, új márkák

A Sterling egy magas technológiai felkészültségű adatszolgáltató cég. Az arculatuk kulcsa egy az adatra és az adat milyenségére hivatkozó absztrakt jel lett. Az újonnan létrehozott almárkák tervezése során is ezt a jelet használtuk kiindulópontként. A meglévő arculati színeket tematikusan bővítettük. A Sterling-logó teljesen egyedi betűképet kapott.

Egyedi illusztrációk, hordozók

Az oldottabb hangvételt és az egyszerű befogadhatóságot támogatandó egyedi illusztrációs rendszert hoztunk létre több mint 50 egyedi rajzzal és ikonnal. Ezek az illusztrációk az oldalon kívül további promóciós anyagokban, prezentációkban és közösségimédia-sablonokban is felhasználásra kerültek.

Az új website

Az új site-ot együtt skáláztuk az új márkákkal. Egyedi, célközönségre szabott bemutatkozó oldalak, a termékeket és szolgáltatásokat bemutató leíróoldalak születtek, hogy támogassák a sales csapatot az új kihívásokban. Szolgáltatásspecifikus kalkulátorokat és kapcsolatoldalakat terveztünk, és a Sterling terméktámogatási felületeit is kidolgoztuk. 

Sterling Data Company
Sterling Data Company
Sterling Data Company