Különösen örültünk az economx.hu meghívásának, hiszen a zwoelfnél folyamatosan kiállunk amellett, hogy a branding és az üzlet kéz a kézben járnak. Magyar Mártonnal beszélgetett Serfőző Péter a zwoelf CEO-ja, melyben érintették a trendeket, a brandértéket, a niche piacokat és még számos szempontból járták körbe a branding témáját.
Örömteli, hogy gazdasági lap felületén jelenhetett meg CEO-nk meg, hiszen így a magyar vállalkozókhoz is eljuthat az üzenetünk, hogy nem csak a napi üzleti kérdésékkel, hanem a brandjükkel is tudatosan foglalkozni kell. Ebben segít a videóban is említett, most megjelent brandstratégia könyv is.
„A gazdaság eljutott oda az ipari forradalom óta, hogy a gépek megjelenésekor szükség volt a vagyon fizikai megjelenésére, a XXI. században pedig a brand értéke is számottevő eleme egy vállalat eladásának, mondta el az Economx legújabb podcastjában Serfőző Péter brandstratéga. Éppen ezért a munka mellett missziónak tekinti azt is, hogy a cégeket edukálja arról, miként tudják már a cégalapításkor meghatározni a legfontosabb üzeneteket, amelyeket később egyáltalán nem lehet pótolni. A Zwoelf strategy & design tulajdonosaként már a negyedik kézikönyvet készíti cégvezetőknek, grafikusoknak, design szakembernek.”
Idézet a Economx cikkéből.
Különösen örültünk az economx.hu meghívásának, hiszen a zwoelfnél folyamatosan kiállunk amellett, hogy a branding és az üzlet kéz a kézben járnak. Magyar Mártonnal beszélgetett Serfőző Péter a zwoelf CEO-ja, melyben érintették a trendeket, a brandértéket, a niche piacokat és még számos szempontból járták körbe a branding témáját.
Örömteli, hogy gazdasági lap felületén jelenhetett meg CEO-nk meg, hiszen így a magyar vállalkozókhoz is eljuthat az üzenetünk, hogy nem csak a napi üzleti kérdésékkel, hanem a brandjükkel is tudatosan foglalkozni kell. Ebben segít a videóban is említett, most megjelent brandstratégia könyv is.
„A gazdaság eljutott oda az ipari forradalom óta, hogy a gépek megjelenésekor szükség volt a vagyon fizikai megjelenésére, a XXI. században pedig a brand értéke is számottevő eleme egy vállalat eladásának, mondta el az Economx legújabb podcastjában Serfőző Péter brandstratéga. Éppen ezért a munka mellett missziónak tekinti azt is, hogy a cégeket edukálja arról, miként tudják már a cégalapításkor meghatározni a legfontosabb üzeneteket, amelyeket később egyáltalán nem lehet pótolni. A Zwoelf strategy & design tulajdonosaként már a negyedik kézikönyvet készíti cégvezetőknek, grafikusoknak, design szakembernek.”
Idézet a Economx cikkéből.