Cheat code, átláthatóság az arculati rendszerben

Bemutatjuk a megújult Billingo-t!

mutasd a Website-ot
Projektcsapat
Kozma
Gábor
Kozma
Gábor
Senior Designer
Kumli
Orsi
Kumli
Orsi
Vezető Brandstratéga
Serfőző
Péter
Serfőző
Péter
Ügyvezető, Design director
Nagy
Bence
Nagy
Bence
Product Designer
Partners
Why
Partners
Why
UX Design
Eszter
Szőcs
Eszter
Szőcs
Designer
Naske
László Mihály
Naske
László Mihály
Tipográfia, logotípia
Pucz
Dani
Pucz
Dani
Product Designer
Amit leszállítottunk
  • Brandstratégia
  • Brandbook
  • Brand- és logótervezés
  • Web UI-tervek
  • Egyedi illusztrációk
  • Photo mood

A Billingóval való közös munka 2025-ben indult, egy olyan időszakban, amikor a márka már széles körben ismert és elismert szereplője volt az online számlázási piacnak.

A projekt célja egy arculati frissítés volt, amely egyrészt vizuálisan is közelebb hozza a márkát a Z-generációhoz, másrészt egységesíti és aktualizálja a meglévő vizuális rendszert, miközben megőrzi a márka jól beazonosítható karakterét és ismertségét.

BillingoBillingo

“Szerintem baromi jó folyamat volt amin végigmentünk közösen! 💪 köszi nektek (is)! 😘”

Bonyhádi Gábor
CMO, Billingo
Kapcsolódó cikk

Olvass tovább

Brandstratégia

A Billingo arculati megújítását a brand átfogó elemzése és újrapozícionálása alapozta meg. Tudtuk, hogy a márka felnőtt, megérett a szintlépésre. A stratégia kialakítása közben az "Evolution not revolution" volt a mantránk: nem forradalmi újrakezdésre volt szükség, hanem organikus fejlődésre a meglévő alapokat pontosan feltárva, értelmezve, azokra építve.

Újradefiniáltuk a célcsoportot, a fiatal, lendületes, de gyakran elbizonytalanodó vállalkozókra fókuszálva. Ennek a generációnak más a tempója, máshogy fogyaszt információt, és máshogy viszonyul a vállalkozáshoz.

A Billingo nemcsak eszközt ad, hanem tudást és közösséget is - vagyis a Billingo Cheat Code-ot a sikeres vállalkozáshoz. Már nemcsak szoftver, hanem mentor, aki megjárta az utat, inspirál és közösséget teremt. Ez az új, felnőtt személyiség határozta meg a vizuális döntéseket: a fiatalos, de megbízható tónust, Billy újragondolását virtuális asszisztensként, és azt az életérzést, hogy jó dolog vállalkozni.

Az új stratégiai irány nemcsak az arculat megújítását alapozta meg, kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az oldal UX újratervezése során is az újrapozícionált brandre hangoljuk az élményt, hogy a márka személyisége és értékei következetesen érződjenek minden érintési ponton.

Arculat

A felismerhetőség itt is kulcsszerepet játszott, így a logóhoz csak finom módosításokkal nyúltunk hozzá. A cél nem a teljes újratervezés volt, hanem annak újrakalibrálása: apró optikai finomítások, a formák letisztázása, amely professzionálisabb, mégis ismerős hatást kelt. A megújult logó megőrizte karakterét, de jobban illeszkedik a modern, digitális környezetbe.

A színpaletta újragondolása során egy élénk mély kék vált a márka fő színévé, amely stabilitást, megbízhatóságot és professzionalizmust sugall. Ezt egészíti ki egy meleg tónusú korall árnyalat, amely fiatalos lendületet és vizuális frissességet hoz a rendszerbe – egyensúlyt teremtve a komolyság és a játékosság között, pontosan úgy, ahogy a Billingó is működik.

Az arculat központi motívumává a logó „B” betűjének sziluettje vált, amelyet keretező grafikai elemként használtunk különféle alkalmazásokban. Ebben a formában gyakran jelennek meg elvontabb képek és hangulatok, amelyek túlmutatnak a számlázás világán, és tágabb, életstílushoz kapcsolódó üzeneteket is képesek közvetíteni. A cél ezzel az volt, hogy a márka érzelmileg is kapcsolódni tudjon a fiatalabb generációhoz, és kilépjen a pusztán funkcionális szerepköréből.

A márkához régóta kapcsolódó Billy karaktere is megújult. Eltávolodtunk a korábbi, papírformájú megjelenítéstől, és egy digitális, virtuális asszisztensként gondoltuk újra, aki nemcsak segít eligazodni a számlázás világában, de vizuálisan is jobban illeszkedik a friss márkaképhez. Billy így egyszerre maradt a márka ismerős arca, és vált egy új, korszerű felhasználói élmény részévé.

Az új arculati rendszer célja az volt, hogy a Billingó ne csak technológiailag, de vizuálisan is egyértelműen a jelenben és a jövőben helyezkedjen el – dinamikusan, egységesen, és a saját értékeit következetesen képviselve minden platformon.

Billingo
Billingo
Billingo

Cheat code, átláthatóság az arculati rendszerben

Bemutatjuk a megújult Billingo-t!

Go to Website
Project team
Gábor
Kozma
Senior Designer
Orsi
Kumli
Vezető Brandstratéga
Péter
Serfőző
Ügyvezető, Design director
Bence
Nagy
Product Designer
Why
Partners
UX Design
Szőcs
Eszter
Designer
László Mihály
Naske
Tipográfia, logotípia
Dani
Pucz
Product Designer
Scope of the project
  • Brandstratégia
  • Brandbook
  • Brand- és logótervezés
  • Web UI-tervek
  • Egyedi illusztrációk
  • Photo mood

A Billingóval való közös munka 2025-ben indult, egy olyan időszakban, amikor a márka már széles körben ismert és elismert szereplője volt az online számlázási piacnak.

A projekt célja egy arculati frissítés volt, amely egyrészt vizuálisan is közelebb hozza a márkát a Z-generációhoz, másrészt egységesíti és aktualizálja a meglévő vizuális rendszert, miközben megőrzi a márka jól beazonosítható karakterét és ismertségét.

BillingoBillingo

“Szerintem baromi jó folyamat volt amin végigmentünk közösen! 💪 köszi nektek (is)! 😘”

Bonyhádi Gábor
CMO, Billingo
Related article

Read more

Brandstratégia

A Billingo arculati megújítását a brand átfogó elemzése és újrapozícionálása alapozta meg. Tudtuk, hogy a márka felnőtt, megérett a szintlépésre. A stratégia kialakítása közben az "Evolution not revolution" volt a mantránk: nem forradalmi újrakezdésre volt szükség, hanem organikus fejlődésre a meglévő alapokat pontosan feltárva, értelmezve, azokra építve.

Újradefiniáltuk a célcsoportot, a fiatal, lendületes, de gyakran elbizonytalanodó vállalkozókra fókuszálva. Ennek a generációnak más a tempója, máshogy fogyaszt információt, és máshogy viszonyul a vállalkozáshoz.

A Billingo nemcsak eszközt ad, hanem tudást és közösséget is - vagyis a Billingo Cheat Code-ot a sikeres vállalkozáshoz. Már nemcsak szoftver, hanem mentor, aki megjárta az utat, inspirál és közösséget teremt. Ez az új, felnőtt személyiség határozta meg a vizuális döntéseket: a fiatalos, de megbízható tónust, Billy újragondolását virtuális asszisztensként, és azt az életérzést, hogy jó dolog vállalkozni.

Az új stratégiai irány nemcsak az arculat megújítását alapozta meg, kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az oldal UX újratervezése során is az újrapozícionált brandre hangoljuk az élményt, hogy a márka személyisége és értékei következetesen érződjenek minden érintési ponton.

Arculat

A felismerhetőség itt is kulcsszerepet játszott, így a logóhoz csak finom módosításokkal nyúltunk hozzá. A cél nem a teljes újratervezés volt, hanem annak újrakalibrálása: apró optikai finomítások, a formák letisztázása, amely professzionálisabb, mégis ismerős hatást kelt. A megújult logó megőrizte karakterét, de jobban illeszkedik a modern, digitális környezetbe.

A színpaletta újragondolása során egy élénk mély kék vált a márka fő színévé, amely stabilitást, megbízhatóságot és professzionalizmust sugall. Ezt egészíti ki egy meleg tónusú korall árnyalat, amely fiatalos lendületet és vizuális frissességet hoz a rendszerbe – egyensúlyt teremtve a komolyság és a játékosság között, pontosan úgy, ahogy a Billingó is működik.

Az arculat központi motívumává a logó „B” betűjének sziluettje vált, amelyet keretező grafikai elemként használtunk különféle alkalmazásokban. Ebben a formában gyakran jelennek meg elvontabb képek és hangulatok, amelyek túlmutatnak a számlázás világán, és tágabb, életstílushoz kapcsolódó üzeneteket is képesek közvetíteni. A cél ezzel az volt, hogy a márka érzelmileg is kapcsolódni tudjon a fiatalabb generációhoz, és kilépjen a pusztán funkcionális szerepköréből.

A márkához régóta kapcsolódó Billy karaktere is megújult. Eltávolodtunk a korábbi, papírformájú megjelenítéstől, és egy digitális, virtuális asszisztensként gondoltuk újra, aki nemcsak segít eligazodni a számlázás világában, de vizuálisan is jobban illeszkedik a friss márkaképhez. Billy így egyszerre maradt a márka ismerős arca, és vált egy új, korszerű felhasználói élmény részévé.

Az új arculati rendszer célja az volt, hogy a Billingó ne csak technológiailag, de vizuálisan is egyértelműen a jelenben és a jövőben helyezkedjen el – dinamikusan, egységesen, és a saját értékeit következetesen képviselve minden platformon.

Billingo
Billingo
Billingo
Next Case Study

Sterling Data Company

Digital umbrella for overseas