Egy nyelvi megoldásokat szolgáltató cég új digitális megjelenése
mutasd a Website-otEgyre több streamingszolgáltató és hozzájuk hasonló, digitális tartalmakat gyártó nagyhatalom termékeit tudjuk már hazánkban is használni és élvezni. Mindeközben bele sem gondolunk, mennyi munka van abban, hogy ezeket a tartalmakat az anyanyelvünkön érjük el.
Nos, az espell pontosan tudja, hiszen már több mint 35 éve foglalkozik nyelvi lokalizációval. Szolgáltatásait globális közösségimédia-platformok, nemzetközi tartalomszolgáltatók és digitális termékek használják a világ több pontján.
Nemzetközi jelenlétük jelentős, de úgy érezték, hátráltja őket a piaci versenyben, hogy megjelenésük nem követi a nemzetközi trendeket és a versenytársak vizuális megoldásait. Itt kerültünk mi a képbe. Elsősorban egy új weboldalért kerestek fel minket, de hamar kiderült, hogy amire igazán szükség van, az egy komplex kommunikációs designanyag. Hat hónapos közös munkánk eredményeként egy nagyon mai, technológiai fókuszú arculat született, melynek központjában az ember áll.
A projekt igazi kihívását és egyben izgalmát a koncepciós rendezői elv adta, amelyre felépítettük a vizuális világot. A logó, a színek és a weboldalra válogatott képek egymásra reflektálva adják vissza azokat az érzéseket, melyeket az espell fogalmazott meg számunkra a legelején. Ezek a jövőbe mutató innovatív megjelenés, a közvetlenség és az emberközpontú design, amelynek megjelenése markáns és elkülönül a konkurensekétől.
„A weboldalunkat akartuk megújítani, amiből végül a zwoelf segítségével nem csak új szájt, hanem új logó és arculat is született. Nagyon határozott elképzelésünk volt arról, hogy mit szeretnénk. Sok közös munkával és egymás egyre jobb megértésével olyan végeredményhez jutottunk, amivel mindenki elégedett. Köszi!"
Branding mint befektetés
Kész brieffel érkeztünk a projektbe. Az espell egyértelműen meghatározta, hogy milyen irányba szeretne menni, hol szeretne változtatni a megjelenésén, és mik a legfontosabb prioritások, amiket szem előtt kell tartanunk a tervezés során. A kickoff meetingen az espell legfontosabb döntéshozói és szakmai vezetői is részt vettek. Az első 3 meeting végére összeraktuk a végleges oldaltérképet.
Ne nyúlj hozzá, ha nincs eltörve, szokták mondani. Az espell weboldala a megjelenésétől függetlenül remekül funkcionált. A site újrastrukturálása alatt kiemelten figyeltünk rá, hogy a meglévő eredményeket ne csak megtartsuk, de javítani is tudjunk rajtuk. A fő megoldásunk a szolgáltatások dedikált oldalra telepítése, illetve a meghatározott célközönségeknek direkt saleses oldalak létrehozása lett. Az új weboldalon rengeteg dinamikus tartalmat helyeztünk el.
A website tervezése közben egyértelművé vált, hogy egyúttal arculati projektet is indítunk.
Az espell korábbi arculatai alkalmazott grafikai megoldásokra építkeztek, az új arculat kevés grafikával, rengeteg művészeti vezetéssel jött létre. A megszokott leszállítandó anyagok mellett egy márkaspecifikus fotókönyvtárat és photo moodot is létrehoztunk. Az espell új megjelenése futurisztikus, emberközpontú és lila: egy asszociatív arculati rendszer, ami megengedi, hogy mindenki a magának megfelelő jelentést vegye észre benne, de a hangulat, amit teremt azonos maradjon. Valami, ami iparágakon átívelően, mindenkihez szól. Kicsit úgy, mint ahogy a nyelv is működik.
Egy nyelvi megoldásokat szolgáltató cég új digitális megjelenése
Go to WebsiteEgyre több streamingszolgáltató és hozzájuk hasonló, digitális tartalmakat gyártó nagyhatalom termékeit tudjuk már hazánkban is használni és élvezni. Mindeközben bele sem gondolunk, mennyi munka van abban, hogy ezeket a tartalmakat az anyanyelvünkön érjük el.
Nos, az espell pontosan tudja, hiszen már több mint 35 éve foglalkozik nyelvi lokalizációval. Szolgáltatásait globális közösségimédia-platformok, nemzetközi tartalomszolgáltatók és digitális termékek használják a világ több pontján.
Nemzetközi jelenlétük jelentős, de úgy érezték, hátráltja őket a piaci versenyben, hogy megjelenésük nem követi a nemzetközi trendeket és a versenytársak vizuális megoldásait. Itt kerültünk mi a képbe. Elsősorban egy új weboldalért kerestek fel minket, de hamar kiderült, hogy amire igazán szükség van, az egy komplex kommunikációs designanyag. Hat hónapos közös munkánk eredményeként egy nagyon mai, technológiai fókuszú arculat született, melynek központjában az ember áll.
A projekt igazi kihívását és egyben izgalmát a koncepciós rendezői elv adta, amelyre felépítettük a vizuális világot. A logó, a színek és a weboldalra válogatott képek egymásra reflektálva adják vissza azokat az érzéseket, melyeket az espell fogalmazott meg számunkra a legelején. Ezek a jövőbe mutató innovatív megjelenés, a közvetlenség és az emberközpontú design, amelynek megjelenése markáns és elkülönül a konkurensekétől.
„A weboldalunkat akartuk megújítani, amiből végül a zwoelf segítségével nem csak új szájt, hanem új logó és arculat is született. Nagyon határozott elképzelésünk volt arról, hogy mit szeretnénk. Sok közös munkával és egymás egyre jobb megértésével olyan végeredményhez jutottunk, amivel mindenki elégedett. Köszi!"
Branding mint befektetés
Kész brieffel érkeztünk a projektbe. Az espell egyértelműen meghatározta, hogy milyen irányba szeretne menni, hol szeretne változtatni a megjelenésén, és mik a legfontosabb prioritások, amiket szem előtt kell tartanunk a tervezés során. A kickoff meetingen az espell legfontosabb döntéshozói és szakmai vezetői is részt vettek. Az első 3 meeting végére összeraktuk a végleges oldaltérképet.
Ne nyúlj hozzá, ha nincs eltörve, szokták mondani. Az espell weboldala a megjelenésétől függetlenül remekül funkcionált. A site újrastrukturálása alatt kiemelten figyeltünk rá, hogy a meglévő eredményeket ne csak megtartsuk, de javítani is tudjunk rajtuk. A fő megoldásunk a szolgáltatások dedikált oldalra telepítése, illetve a meghatározott célközönségeknek direkt saleses oldalak létrehozása lett. Az új weboldalon rengeteg dinamikus tartalmat helyeztünk el.
A website tervezése közben egyértelművé vált, hogy egyúttal arculati projektet is indítunk.
Az espell korábbi arculatai alkalmazott grafikai megoldásokra építkeztek, az új arculat kevés grafikával, rengeteg művészeti vezetéssel jött létre. A megszokott leszállítandó anyagok mellett egy márkaspecifikus fotókönyvtárat és photo moodot is létrehoztunk. Az espell új megjelenése futurisztikus, emberközpontú és lila: egy asszociatív arculati rendszer, ami megengedi, hogy mindenki a magának megfelelő jelentést vegye észre benne, de a hangulat, amit teremt azonos maradjon. Valami, ami iparágakon átívelően, mindenkihez szól. Kicsit úgy, mint ahogy a nyelv is működik.