Luxustermék a kutatólaborból az üzletek polcaira

Egy étolajakat forgalmazó startup története a Bécsi Egyetemről

mutasd a Website-ot
Projektcsapat
Kumli
Orsi
Kumli
Orsi
Vezető Brandstratéga
Rohr
Dia
Rohr
Dia
Senior Designer
Németi
Orsi
Németi
Orsi
Designer
Pucz
Dani
Pucz
Dani
Vezető Designer
Ladjánszki
Dóra
Ladjánszki
Dóra
Design Manager
Serfőző
Péter
Serfőző
Péter
Ügyvezető, Design director
Amit leszállítottunk
  • Brandstratégia
  • Brand- és logótervezés
  • Brandbook
  • Egyedi illusztrációk
  • Termékcsomagolás
  • Web UI-tervek
  • Webshop
  • Design System
  • Digitális sablonok

Minden jó recept egy kis olajjal kezdődik. Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb szerepet élvez, melynek fontos elemei a különböző növényi eredetű olajak is. A Lipid Legends termékei innovatív eljárással készülő, magas koncentrációjú, optimalizált étolajak.

A technológia mögött pedig ételtudósok és a Bécsi Egyetem hallgatói állnak. Na de hogyan lesz egy, a labor falai között született tudományos projektből piaci termék? Ezzel a kérdéssel fordultak hozzánk, mire féléves közös munka vette kezdetét.

A projektbe még a cégalapítás előtt kapcsolódtunk be, így már az első lépések megtételénél, a piacra lépés előtt segítettük őket a márka megalkotásában. A végeredmény pedig egy kifinomult megjelenésű luxusszegmensbe pozícionált termékpaletta lett.

Lipid LegendsLipid Legends

„Igazán professzionálisak és lenyűgözően szervezettek voltak, minden szempontot figyelembe vettek a kényelmünk érdekében. A legjobban a csapat barátságos és pozitív hozzáállása tűnt ki, ami egy hangulatos légkört teremtett: kreativitás és együttműködés. Megközelítésük miatt mindenki jól érezte magát, és produktív munkakörnyezetet termetettek. Nemcsak csapatként fejlődtünk, hanem új ismereteket is szereztünk márkánkkal kapcsolatban."

Gregor András
CEO, Lipid Legends 🇦🇹

Így kezdődött

Az ételtechnológiai innováció már adott volt, minden más viszont hiányzott. Két Brand Sprint workshoppal később már egyértelműen kirajzolódtak az üzleti célok és tervek, a célközönség és az egyértelmű, megkülönböztető értékajánlat, amivel a Lipid Legends a piacra lép. A termékeik magas minősége mellett kiemelt szerepet kapott a környezettudatosság, a kommunikációban kulcsfontosságúvá vált a közérthetőség és az influencer-kompatibilitás.

Így néz ki egy innovatív olaj

Körülnéztünk a piacon, milyen hasonló termékekkel találkozik a vásárló Ausztriában vagy az interneten. A Lipid Legends megjelenése mai, életigenlő, egészséges és hívogató kellett, hogy legyen. Egy olyan termék, amit mindenképp megnézel, és emlékszel rá még akkor is, hogyha épp nem vásároltad meg. Az arculatot a pasztellszínekre, a kortárs tipográfiai játékra, és a magas minőségű anyaghasználatra építettük.

Iteráció és terméktervezés

A folyamat során több mint 15 termék teljes megjelenését terveztük meg, 3 termékkategóriában. Egyszerű hidegpréselt olajak, optimalizált és szuperoptimalizált olajesszenciák között teremtettünk meg egy arculati rendszert, ami a későbbiekben, ahogy a termék kínálat nő, majd könnyen skálázható lesz. 

Influencer márka

A kommunikáció ha jól csinálják hozzád szól és könnyen befogadható. A Lipid Legends bevezetési stratégiáját támogató marketingpilléreket az életstílus köré építettük. A márka saját magazinnal, receptkönyvvel és edukációs tartalmakkal szolgál, ahol nem a mennyiség, hanem a minőség az első.

Vedd meg a neten!

Az online vásárlási folyamatot a lehető leggördülékenyebbre, legrövidebbre és legbiztonságosabbra terveztük. A Lipid Legends site-ját 5 hónap munkával, a belső marketingesükkel együttműködve hoztuk létre. Információs architektúra, tartalomstratégia, drótváz, egyedi frontend-és CMS-fejlesztés webflowval, e-commerce webshop két nyelven. A tervezés során egyedi, kézi illusztrációkat és rengeteg saját kreatívot készítettünk.

Lipid Legends
Lipid Legends
Lipid Legends
Következő Projekt

Sterling Data Company

Digitális ernyőarculat a tengerentúlra

Luxustermék a kutatólaborból az üzletek polcaira

Egy étolajakat forgalmazó startup története a Bécsi Egyetemről

Go to Website
Project team
Orsi
Kumli
Vezető Brandstratéga
Dia
Rohr
Senior Designer
Orsi
Németi
Designer
Dani
Pucz
Vezető Designer
Dóra
Ladjánszki
Design Manager
Péter
Serfőző
Ügyvezető, Design director
Scope of the project
  • Brandstratégia
  • Brand- és logótervezés
  • Brandbook
  • Egyedi illusztrációk
  • Termékcsomagolás
  • Web UI-tervek
  • Webshop
  • Design System
  • Digitális sablonok

Minden jó recept egy kis olajjal kezdődik. Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb szerepet élvez, melynek fontos elemei a különböző növényi eredetű olajak is. A Lipid Legends termékei innovatív eljárással készülő, magas koncentrációjú, optimalizált étolajak.

A technológia mögött pedig ételtudósok és a Bécsi Egyetem hallgatói állnak. Na de hogyan lesz egy, a labor falai között született tudományos projektből piaci termék? Ezzel a kérdéssel fordultak hozzánk, mire féléves közös munka vette kezdetét.

A projektbe még a cégalapítás előtt kapcsolódtunk be, így már az első lépések megtételénél, a piacra lépés előtt segítettük őket a márka megalkotásában. A végeredmény pedig egy kifinomult megjelenésű luxusszegmensbe pozícionált termékpaletta lett.

Lipid LegendsLipid Legends

„Igazán professzionálisak és lenyűgözően szervezettek voltak, minden szempontot figyelembe vettek a kényelmünk érdekében. A legjobban a csapat barátságos és pozitív hozzáállása tűnt ki, ami egy hangulatos légkört teremtett: kreativitás és együttműködés. Megközelítésük miatt mindenki jól érezte magát, és produktív munkakörnyezetet termetettek. Nemcsak csapatként fejlődtünk, hanem új ismereteket is szereztünk márkánkkal kapcsolatban."

Gregor András
CEO, Lipid Legends 🇦🇹

Így kezdődött

Az ételtechnológiai innováció már adott volt, minden más viszont hiányzott. Két Brand Sprint workshoppal később már egyértelműen kirajzolódtak az üzleti célok és tervek, a célközönség és az egyértelmű, megkülönböztető értékajánlat, amivel a Lipid Legends a piacra lép. A termékeik magas minősége mellett kiemelt szerepet kapott a környezettudatosság, a kommunikációban kulcsfontosságúvá vált a közérthetőség és az influencer-kompatibilitás.

Így néz ki egy innovatív olaj

Körülnéztünk a piacon, milyen hasonló termékekkel találkozik a vásárló Ausztriában vagy az interneten. A Lipid Legends megjelenése mai, életigenlő, egészséges és hívogató kellett, hogy legyen. Egy olyan termék, amit mindenképp megnézel, és emlékszel rá még akkor is, hogyha épp nem vásároltad meg. Az arculatot a pasztellszínekre, a kortárs tipográfiai játékra, és a magas minőségű anyaghasználatra építettük.

Iteráció és terméktervezés

A folyamat során több mint 15 termék teljes megjelenését terveztük meg, 3 termékkategóriában. Egyszerű hidegpréselt olajak, optimalizált és szuperoptimalizált olajesszenciák között teremtettünk meg egy arculati rendszert, ami a későbbiekben, ahogy a termék kínálat nő, majd könnyen skálázható lesz. 

Influencer márka

A kommunikáció ha jól csinálják hozzád szól és könnyen befogadható. A Lipid Legends bevezetési stratégiáját támogató marketingpilléreket az életstílus köré építettük. A márka saját magazinnal, receptkönyvvel és edukációs tartalmakkal szolgál, ahol nem a mennyiség, hanem a minőség az első.

Vedd meg a neten!

Az online vásárlási folyamatot a lehető leggördülékenyebbre, legrövidebbre és legbiztonságosabbra terveztük. A Lipid Legends site-ját 5 hónap munkával, a belső marketingesükkel együttműködve hoztuk létre. Információs architektúra, tartalomstratégia, drótváz, egyedi frontend-és CMS-fejlesztés webflowval, e-commerce webshop két nyelven. A tervezés során egyedi, kézi illusztrációkat és rengeteg saját kreatívot készítettünk.

Lipid Legends
Lipid Legends
Lipid Legends
Next Case Study

Sterling Data Company

Digital umbrella for overseas