Egy étolajakat forgalmazó startup története a Bécsi Egyetemről
mutasd a Website-otMinden jó recept egy kis olajjal kezdődik. Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb szerepet élvez, melynek fontos elemei a különböző növényi eredetű olajak is. A Lipid Legends termékei innovatív eljárással készülő, magas koncentrációjú, optimalizált étolajak.
A technológia mögött pedig ételtudósok és a Bécsi Egyetem hallgatói állnak. Na de hogyan lesz egy, a labor falai között született tudományos projektből piaci termék? Ezzel a kérdéssel fordultak hozzánk, mire féléves közös munka vette kezdetét.
A projektbe még a cégalapítás előtt kapcsolódtunk be, így már az első lépések megtételénél, a piacra lépés előtt segítettük őket a márka megalkotásában. A végeredmény pedig egy kifinomult megjelenésű luxusszegmensbe pozícionált termékpaletta lett.
„Igazán professzionálisak és lenyűgözően szervezettek voltak, minden szempontot figyelembe vettek a kényelmünk érdekében. A legjobban a csapat barátságos és pozitív hozzáállása tűnt ki, ami egy hangulatos légkört teremtett: kreativitás és együttműködés. Megközelítésük miatt mindenki jól érezte magát, és produktív munkakörnyezetet termetettek. Nemcsak csapatként fejlődtünk, hanem új ismereteket is szereztünk márkánkkal kapcsolatban."
Brand Sprint és társai
Az ételtechnológiai innováció már adott volt, minden más viszont hiányzott. Két Brand Sprint workshoppal később már egyértelműen kirajzolódtak az üzleti célok és tervek, a célközönség és az egyértelmű, megkülönböztető értékajánlat, amivel a Lipid Legends a piacra lép. A termékeik magas minősége mellett kiemelt szerepet kapott a környezettudatosság, a kommunikációban kulcsfontosságúvá vált a közérthetőség és az influencer-kompatibilitás.
Körülnéztünk a piacon, milyen hasonló termékekkel találkozik a vásárló Ausztriában vagy az interneten. A Lipid Legends megjelenése mai, életigenlő, egészséges és hívogató kellett, hogy legyen. Egy olyan termék, amit mindenképp megnézel, és emlékszel rá még akkor is, hogyha épp nem vásároltad meg. Az arculatot a pasztellszínekre, a kortárs tipográfiai játékra, és a magas minőségű anyaghasználatra építettük.
A folyamat során több mint 15 termék teljes megjelenését terveztük meg, 3 termékkategóriában. Egyszerű hidegpréselt olajak, optimalizált és szuperoptimalizált olajesszenciák között teremtettünk meg egy arculati rendszert, ami a későbbiekben, ahogy a termék kínálat nő, majd könnyen skálázható lesz.
A kommunikáció ha jól csinálják hozzád szól és könnyen befogadható. A Lipid Legends bevezetési stratégiáját támogató marketingpilléreket az életstílus köré építettük. A márka saját magazinnal, receptkönyvvel és edukációs tartalmakkal szolgál, ahol nem a mennyiség, hanem a minőség az első.
Az online vásárlási folyamatot a lehető leggördülékenyebbre, legrövidebbre és legbiztonságosabbra terveztük. A Lipid Legends site-ját 5 hónap munkával, a belső marketingesükkel együttműködve hoztuk létre. Információs architektúra, tartalomstratégia, drótváz, egyedi frontend-és CMS-fejlesztés webflowval, e-commerce webshop két nyelven. A tervezés során egyedi, kézi illusztrációkat és rengeteg saját kreatívot készítettünk.
Egy étolajakat forgalmazó startup története a Bécsi Egyetemről
Go to WebsiteMinden jó recept egy kis olajjal kezdődik. Az egészséges táplálkozás egyre nagyobb szerepet élvez, melynek fontos elemei a különböző növényi eredetű olajak is. A Lipid Legends termékei innovatív eljárással készülő, magas koncentrációjú, optimalizált étolajak.
A technológia mögött pedig ételtudósok és a Bécsi Egyetem hallgatói állnak. Na de hogyan lesz egy, a labor falai között született tudományos projektből piaci termék? Ezzel a kérdéssel fordultak hozzánk, mire féléves közös munka vette kezdetét.
A projektbe még a cégalapítás előtt kapcsolódtunk be, így már az első lépések megtételénél, a piacra lépés előtt segítettük őket a márka megalkotásában. A végeredmény pedig egy kifinomult megjelenésű luxusszegmensbe pozícionált termékpaletta lett.
„Igazán professzionálisak és lenyűgözően szervezettek voltak, minden szempontot figyelembe vettek a kényelmünk érdekében. A legjobban a csapat barátságos és pozitív hozzáállása tűnt ki, ami egy hangulatos légkört teremtett: kreativitás és együttműködés. Megközelítésük miatt mindenki jól érezte magát, és produktív munkakörnyezetet termetettek. Nemcsak csapatként fejlődtünk, hanem új ismereteket is szereztünk márkánkkal kapcsolatban."
Brand Sprint és társai
Az ételtechnológiai innováció már adott volt, minden más viszont hiányzott. Két Brand Sprint workshoppal később már egyértelműen kirajzolódtak az üzleti célok és tervek, a célközönség és az egyértelmű, megkülönböztető értékajánlat, amivel a Lipid Legends a piacra lép. A termékeik magas minősége mellett kiemelt szerepet kapott a környezettudatosság, a kommunikációban kulcsfontosságúvá vált a közérthetőség és az influencer-kompatibilitás.
Körülnéztünk a piacon, milyen hasonló termékekkel találkozik a vásárló Ausztriában vagy az interneten. A Lipid Legends megjelenése mai, életigenlő, egészséges és hívogató kellett, hogy legyen. Egy olyan termék, amit mindenképp megnézel, és emlékszel rá még akkor is, hogyha épp nem vásároltad meg. Az arculatot a pasztellszínekre, a kortárs tipográfiai játékra, és a magas minőségű anyaghasználatra építettük.
A folyamat során több mint 15 termék teljes megjelenését terveztük meg, 3 termékkategóriában. Egyszerű hidegpréselt olajak, optimalizált és szuperoptimalizált olajesszenciák között teremtettünk meg egy arculati rendszert, ami a későbbiekben, ahogy a termék kínálat nő, majd könnyen skálázható lesz.
A kommunikáció ha jól csinálják hozzád szól és könnyen befogadható. A Lipid Legends bevezetési stratégiáját támogató marketingpilléreket az életstílus köré építettük. A márka saját magazinnal, receptkönyvvel és edukációs tartalmakkal szolgál, ahol nem a mennyiség, hanem a minőség az első.
Az online vásárlási folyamatot a lehető leggördülékenyebbre, legrövidebbre és legbiztonságosabbra terveztük. A Lipid Legends site-ját 5 hónap munkával, a belső marketingesükkel együttműködve hoztuk létre. Információs architektúra, tartalomstratégia, drótváz, egyedi frontend-és CMS-fejlesztés webflowval, e-commerce webshop két nyelven. A tervezés során egyedi, kézi illusztrációkat és rengeteg saját kreatívot készítettünk.