Új brand egy amerikai AI startupnak
mutasd a Website-otAdományoztál már valaha egy olyan ügy támagatására, amelyet fontosnak tartasz? Ha a válaszod igen, akkor bizonyára tudod, hogyan és milyen keretek között működik ez. Az olyan új technológiák formáló hatásai, mint amilyen például az AI, ezen a területen is változásokat hoznak.
Az Egyesült Államokban ez egyre inkább jelen van a politikai, jótékony és egyéb célú adománygyűjtések szervezésénél. A Sterling Data Company-val való közös munkánk során izgalmas betekintést kaphattunk, hogyan is történik ez a tengerentúlon. Kezdetben a cég kifejezetten politikai témájú gyűjtésekhez adta technológiai eszközeit, ezt szerették volna kiszélesíteni egyéb piacokra is, és ennek vizuális megjelenésében kérték a segítségünket.
Korábban már dolgoztunk közösen az applikációjuk keretrendszerének kialakításában, munkánk elismeréseként éltük meg, hogy ismét minket kerestek fel. A közös munka eredményeként egy ún. ernyőarculat* született, mely a politikai, non-profit és üzleti területekre fókuszáló cégnek egységes rendszerben működő vizuális képet adott.
(*Ernyőarculat → Közös szabályrendszerre épülő moduláris megjelenés, ami több üzleti igényt is kiszolgál)
„Könnyű hatékony megbeszéléseket tartani, ha a zwoelf-team mindig tudja, mit keresel! Imádjuk a márka új hangulatát, pontosan azt kaptuk, amit szerettünk volna! És nagyon jó véletek dolgozni, a legjobb péntekeink voltak."
Brand Sprint és társai
A Sterling a politika mellett az üzleti szereplők és a non-profit szervezetek felé nyit. A termékük teljesen alkalmas erre, de az elmúlt évek aktív kampányai miatt a márka összeforrt az amerikai politikával. A projektet Brand Sprint workshoppal és a márka újrastrukturálásával kezdtük. A foglalkozások során meghatároztuk, mi menjen, mi maradjon, és mi jöjjön. A tervezés előtt kibontottuk az új márkaszemélyiséget és a kommunikációs stratégiát.
A Sterling termékeiben használt design-keretrendszer egy korábbi projektben a zwoelfnél készült, és ezt is vettük alapul a tervezéshez. A meglévő szabályokat és illusztrációkat bővítettük. A termék eredetileg desktop rendszer volt, így a teljes elemkészletet adaptívvá alakítottuk.
A Sterling egy magas technológiai felkészültségű adatszolgáltató cég. Az arculatuk kulcsa egy az adatra és az adat milyenségére hivatkozó absztrakt jel lett. Az újonnan létrehozott almárkák tervezése során is ezt a jelet használtuk kiindulópontként. A meglévő arculati színeket tematikusan bővítettük. A Sterling-logó teljesen egyedi betűképet kapott.
Az oldottabb hangvételt és az egyszerű befogadhatóságot támogatandó egyedi illusztrációs rendszert hoztunk létre több mint 50 egyedi rajzzal és ikonnal. Ezek az illusztrációk az oldalon kívül további promóciós anyagokban, prezentációkban és közösségimédia-sablonokban is felhasználásra kerültek.
Az új site-ot együtt skáláztuk az új márkákkal. Egyedi, célközönségre szabott bemutatkozó oldalak, a termékeket és szolgáltatásokat bemutató leíróoldalak születtek, hogy támogassák a sales csapatot az új kihívásokban. Szolgáltatásspecifikus kalkulátorokat és kapcsolatoldalakat terveztünk, és a Sterling terméktámogatási felületeit is kidolgoztuk.
Új brand egy amerikai AI startupnak
Go to WebsiteAdományoztál már valaha egy olyan ügy támagatására, amelyet fontosnak tartasz? Ha a válaszod igen, akkor bizonyára tudod, hogyan és milyen keretek között működik ez. Az olyan új technológiák formáló hatásai, mint amilyen például az AI, ezen a területen is változásokat hoznak.
Az Egyesült Államokban ez egyre inkább jelen van a politikai, jótékony és egyéb célú adománygyűjtések szervezésénél. A Sterling Data Company-val való közös munkánk során izgalmas betekintést kaphattunk, hogyan is történik ez a tengerentúlon. Kezdetben a cég kifejezetten politikai témájú gyűjtésekhez adta technológiai eszközeit, ezt szerették volna kiszélesíteni egyéb piacokra is, és ennek vizuális megjelenésében kérték a segítségünket.
Korábban már dolgoztunk közösen az applikációjuk keretrendszerének kialakításában, munkánk elismeréseként éltük meg, hogy ismét minket kerestek fel. A közös munka eredményeként egy ún. ernyőarculat* született, mely a politikai, non-profit és üzleti területekre fókuszáló cégnek egységes rendszerben működő vizuális képet adott.
(*Ernyőarculat → Közös szabályrendszerre épülő moduláris megjelenés, ami több üzleti igényt is kiszolgál)
„Könnyű hatékony megbeszéléseket tartani, ha a zwoelf-team mindig tudja, mit keresel! Imádjuk a márka új hangulatát, pontosan azt kaptuk, amit szerettünk volna! És nagyon jó véletek dolgozni, a legjobb péntekeink voltak."
Brand Sprint és társai
A Sterling a politika mellett az üzleti szereplők és a non-profit szervezetek felé nyit. A termékük teljesen alkalmas erre, de az elmúlt évek aktív kampányai miatt a márka összeforrt az amerikai politikával. A projektet Brand Sprint workshoppal és a márka újrastrukturálásával kezdtük. A foglalkozások során meghatároztuk, mi menjen, mi maradjon, és mi jöjjön. A tervezés előtt kibontottuk az új márkaszemélyiséget és a kommunikációs stratégiát.
A Sterling termékeiben használt design-keretrendszer egy korábbi projektben a zwoelfnél készült, és ezt is vettük alapul a tervezéshez. A meglévő szabályokat és illusztrációkat bővítettük. A termék eredetileg desktop rendszer volt, így a teljes elemkészletet adaptívvá alakítottuk.
A Sterling egy magas technológiai felkészültségű adatszolgáltató cég. Az arculatuk kulcsa egy az adatra és az adat milyenségére hivatkozó absztrakt jel lett. Az újonnan létrehozott almárkák tervezése során is ezt a jelet használtuk kiindulópontként. A meglévő arculati színeket tematikusan bővítettük. A Sterling-logó teljesen egyedi betűképet kapott.
Az oldottabb hangvételt és az egyszerű befogadhatóságot támogatandó egyedi illusztrációs rendszert hoztunk létre több mint 50 egyedi rajzzal és ikonnal. Ezek az illusztrációk az oldalon kívül további promóciós anyagokban, prezentációkban és közösségimédia-sablonokban is felhasználásra kerültek.
Az új site-ot együtt skáláztuk az új márkákkal. Egyedi, célközönségre szabott bemutatkozó oldalak, a termékeket és szolgáltatásokat bemutató leíróoldalak születtek, hogy támogassák a sales csapatot az új kihívásokban. Szolgáltatásspecifikus kalkulátorokat és kapcsolatoldalakat terveztünk, és a Sterling terméktámogatási felületeit is kidolgoztuk.