Egy online tisztitószer nagykereskedés új brandje
mutasd a Website-ot„Tisztítószer, papíráru, takarítóeszköz webáruház önnek, cégének, intézményének.” Ezzel az üzenettel több mint egy évtizede szolgálja vásárlóit a Tisztítószer Depo. Megoldásaikkal egy helyről elérhető minden, ami az egészséges és higiénikus életkörülmények fenntartásához szükséges.
Szolgáltatásuk és termékkínálatuk minőségét megjelenésük és weboldaluk nem kommunikálta megfelelően, ezért kezdtünk bele a márka teljes megújításába. A tervezés során a márka stratégiától, szlogentől a weboldalon át a saját termékekig mindent felfrissítettünk.
Mi az a branding?
Áruház helyett szolgáltatás: innovatív, online, segítőkész, figyelmes, emberarcú. A t-Depo szaktudását és minőségorientáltságát helyeztük az új arculati irány középpontjába. Az új vizualitás átlátható, kontrasztos, és a fiatalokhoz is szól.
A tisztaság motívumát az arculatban mindenhol használtuk. Az új logó egyedi betűképe mellé látványos, kiegészítő elemként a törlés, tisztítás jelképeit használtuk. Számtalan digitális és kézzel fogható hordozóra mutáltuk az arculatot a digitális kommunikációtól a csomagoláson, és a termék címkéken át át a t-Depo autóig bezárólag.
A t-Depo weboldala még a projektindítás előtt megújult, a technológiai háttér stabil és naprakész volt, a felületeket viszont kompnensről komponensre újraterveztük, hogy a leghűebben képviselje a brand értékeit, és megfeleljen az új vizualitásnak. Ehhez még kiegészítve terveztünk illusztrációkat, infografikákat, és több mint 300 egyedi ikont is a projekt során.