Egy online tisztitószer-nagykereskedés új brandje
mutasd a Website-ot„Tisztítószer-, papíráru- és takarítóeszköz webáruház önnek, cégének, intézményének.” Ezzel az üzenettel több mint egy évtizede szolgálja vásárlóit a Tisztítószer Depo. Megoldásaikkal egy helyről elérhető minden, ami az egészséges és higiénikus életkörülmények fenntartásához szükséges.
Szolgáltatásuk és termékkínálatuk minőségét megjelenésük és weboldaluk nem kommunikálta megfelelően, ezért kezdtünk bele a márka teljes megújításába. A tervezés során a márka stratégiától és szlogentől a weboldalon át a saját termékekig mindent felfrissítettünk.
„A minőségi tervezés és kivitelezés csak a végeredménye egy arculatnak. Ahhoz, hogy ezt elérjük, meg kell érteni az ügyfelet, a személyiségét, a tevékenységét és a kommunikációját. A zwoelf csapatával végzett közös munka során részükről ez a szándék volt, ami meggyőzött, hogy velük dolgozzunk. Megértettek minket és tökéletes minőségben vizualizálták a cégünk személyiségét."
Mi az a branding?
Áruház helyett szolgáltatás: innovatív, online, segítőkész, figyelmes, emberarcú. A t-Depo szaktudását és minőségorientáltságát helyeztük az új arculati irány középpontjába. Az új vizualitás átlátható, kontrasztos, és a fiatalokhoz is szól.
A tisztaság motívumát az arculatban mindenhol használtuk. Az új logó egyedi betűképe mellé látványos, kiegészítő elemként a törlés, tisztítás jelképeit használtuk. Számtalan digitális és kézzel fogható hordozóra mutáltuk az arculatot a digitális kommunikációtól a csomagoláson és a termékcímkéken át a t-Depo-autóig bezárólag.
A t-Depo weboldala még a projektindítás előtt megújult, a technológiai háttér stabil és naprakész volt, a felületeket viszont komponensről komponensre újraterveztük, hogy a leghűebben képviseljék a brand értékeit, és megfeleljenek az új vizualitásnak. Ehhez kiegészítésképpen terveztünk még illusztrációkat, infografikát, és több mint 300 egyedi ikont is a projekt során.
Egy online tisztitószer-nagykereskedés új brandje
Go to Website„Tisztítószer-, papíráru- és takarítóeszköz webáruház önnek, cégének, intézményének.” Ezzel az üzenettel több mint egy évtizede szolgálja vásárlóit a Tisztítószer Depo. Megoldásaikkal egy helyről elérhető minden, ami az egészséges és higiénikus életkörülmények fenntartásához szükséges.
Szolgáltatásuk és termékkínálatuk minőségét megjelenésük és weboldaluk nem kommunikálta megfelelően, ezért kezdtünk bele a márka teljes megújításába. A tervezés során a márka stratégiától és szlogentől a weboldalon át a saját termékekig mindent felfrissítettünk.
„A minőségi tervezés és kivitelezés csak a végeredménye egy arculatnak. Ahhoz, hogy ezt elérjük, meg kell érteni az ügyfelet, a személyiségét, a tevékenységét és a kommunikációját. A zwoelf csapatával végzett közös munka során részükről ez a szándék volt, ami meggyőzött, hogy velük dolgozzunk. Megértettek minket és tökéletes minőségben vizualizálták a cégünk személyiségét."
Mi az a branding?
Áruház helyett szolgáltatás: innovatív, online, segítőkész, figyelmes, emberarcú. A t-Depo szaktudását és minőségorientáltságát helyeztük az új arculati irány középpontjába. Az új vizualitás átlátható, kontrasztos, és a fiatalokhoz is szól.
A tisztaság motívumát az arculatban mindenhol használtuk. Az új logó egyedi betűképe mellé látványos, kiegészítő elemként a törlés, tisztítás jelképeit használtuk. Számtalan digitális és kézzel fogható hordozóra mutáltuk az arculatot a digitális kommunikációtól a csomagoláson és a termékcímkéken át a t-Depo-autóig bezárólag.
A t-Depo weboldala még a projektindítás előtt megújult, a technológiai háttér stabil és naprakész volt, a felületeket viszont komponensről komponensre újraterveztük, hogy a leghűebben képviseljék a brand értékeit, és megfeleljenek az új vizualitásnak. Ehhez kiegészítésképpen terveztünk még illusztrációkat, infografikát, és több mint 300 egyedi ikont is a projekt során.