Minden tiszta? Online áruházból szolgáltatást

Egy online tisztitószer-nagykereskedés új brandje

mutasd a Website-ot
Projektcsapat
Ladjánszki
Dóra
Ladjánszki
Dóra
Design Manager
Kumli
Orsi
Kumli
Orsi
Vezető Brandstratéga
Rohr
Dia
Rohr
Dia
Senior Designer
Kozma
Gábor
Kozma
Gábor
Designer
Németi
Orsi
Németi
Orsi
Designer
Serfőző
Péter
Serfőző
Péter
Ügyvezető, Design director
Amit leszállítottunk
  • Brandstratégia
  • Brand- és logótervezés
  • Brandbook
  • Design System
  • Digitális sablonok
  • Egyedi animáció
  • Egyedi ikonkészlet
  • Egyedi illusztrációk
  • Szlogen és tagline
  • Termékcsomagolás
  • Web UI-tervek
  • Nyomdakész hordozók

„Tisztítószer-, papíráru- és takarítóeszköz webáruház önnek, cégének, intézményének.” Ezzel az üzenettel több mint egy évtizede szolgálja vásárlóit a Tisztítószer Depo. Megoldásaikkal egy helyről elérhető minden, ami az egészséges és higiénikus életkörülmények fenntartásához szükséges.

Szolgáltatásuk és termékkínálatuk minőségét megjelenésük és weboldaluk nem kommunikálta megfelelően, ezért kezdtünk bele a márka teljes megújításába. A tervezés során a márka stratégiától és szlogentől a weboldalon át a saját termékekig mindent felfrissítettünk.

t-depot-depo

„A minőségi tervezés és kivitelezés csak a végeredménye egy arculatnak. Ahhoz, hogy ezt elérjük, meg kell érteni az ügyfelet, a személyiségét, a tevékenységét és a kommunikációját. A zwoelf csapatával végzett közös munka során részükről ez a szándék volt, ami meggyőzött, hogy velük dolgozzunk. Megértettek minket és tökéletes minőségben vizualizálták a cégünk személyiségét."

Vogl Gergő
Ügyvezető, t-Depo

Így kezdődött

Áruház helyett szolgáltatás: innovatív, online, segítőkész, figyelmes, emberarcú. A t-Depo szaktudását és minőségorientáltságát helyeztük az új arculati irány középpontjába. Az új vizualitás átlátható, kontrasztos, és a fiatalokhoz is szól.

Minden tiszta

A tisztaság motívumát az arculatban mindenhol használtuk. Az új logó egyedi betűképe mellé látványos, kiegészítő elemként a törlés, tisztítás jelképeit használtuk. Számtalan digitális és kézzel fogható hordozóra mutáltuk az arculatot a digitális kommunikációtól a csomagoláson és a termékcímkéken át a t-Depo-autóig bezárólag.

Az új weboldal

A t-Depo weboldala még a projektindítás előtt megújult, a technológiai háttér stabil és naprakész volt, a felületeket viszont komponensről komponensre újraterveztük, hogy a leghűebben képviseljék a brand értékeit, és megfeleljenek az új vizualitásnak. Ehhez kiegészítésképpen terveztünk még illusztrációkat, infografikát, és több mint 300 egyedi ikont is a projekt során.

t-depo
t-depo
t-depo
Következő Projekt

FrontX

Üzletágból leányvállalat

Minden tiszta? Online áruházból szolgáltatást

Egy online tisztitószer-nagykereskedés új brandje

Go to Website
Project team
Dóra
Ladjánszki
Design Manager
Orsi
Kumli
Vezető Brandstratéga
Dia
Rohr
Senior Designer
Gábor
Kozma
Designer
Orsi
Németi
Designer
Péter
Serfőző
Ügyvezető, Design director
Scope of the project
  • Brandstratégia
  • Brand- és logótervezés
  • Brandbook
  • Design System
  • Digitális sablonok
  • Egyedi animáció
  • Egyedi ikonkészlet
  • Egyedi illusztrációk
  • Szlogen és tagline
  • Termékcsomagolás
  • Web UI-tervek
  • Nyomdakész hordozók

„Tisztítószer-, papíráru- és takarítóeszköz webáruház önnek, cégének, intézményének.” Ezzel az üzenettel több mint egy évtizede szolgálja vásárlóit a Tisztítószer Depo. Megoldásaikkal egy helyről elérhető minden, ami az egészséges és higiénikus életkörülmények fenntartásához szükséges.

Szolgáltatásuk és termékkínálatuk minőségét megjelenésük és weboldaluk nem kommunikálta megfelelően, ezért kezdtünk bele a márka teljes megújításába. A tervezés során a márka stratégiától és szlogentől a weboldalon át a saját termékekig mindent felfrissítettünk.

t-depot-depo

„A minőségi tervezés és kivitelezés csak a végeredménye egy arculatnak. Ahhoz, hogy ezt elérjük, meg kell érteni az ügyfelet, a személyiségét, a tevékenységét és a kommunikációját. A zwoelf csapatával végzett közös munka során részükről ez a szándék volt, ami meggyőzött, hogy velük dolgozzunk. Megértettek minket és tökéletes minőségben vizualizálták a cégünk személyiségét."

Vogl Gergő
Ügyvezető, t-Depo

Így kezdődött

Áruház helyett szolgáltatás: innovatív, online, segítőkész, figyelmes, emberarcú. A t-Depo szaktudását és minőségorientáltságát helyeztük az új arculati irány középpontjába. Az új vizualitás átlátható, kontrasztos, és a fiatalokhoz is szól.

Minden tiszta

A tisztaság motívumát az arculatban mindenhol használtuk. Az új logó egyedi betűképe mellé látványos, kiegészítő elemként a törlés, tisztítás jelképeit használtuk. Számtalan digitális és kézzel fogható hordozóra mutáltuk az arculatot a digitális kommunikációtól a csomagoláson és a termékcímkéken át a t-Depo-autóig bezárólag.

Az új weboldal

A t-Depo weboldala még a projektindítás előtt megújult, a technológiai háttér stabil és naprakész volt, a felületeket viszont komponensről komponensre újraterveztük, hogy a leghűebben képviseljék a brand értékeit, és megfeleljenek az új vizualitásnak. Ehhez kiegészítésképpen terveztünk még illusztrációkat, infografikát, és több mint 300 egyedi ikont is a projekt során.

t-depo
t-depo
t-depo
Next Case Study

Sterling Data Company

Digital umbrella for overseas