Játszunk és dolgozzunk együtt!
mutasd a Website-otJátszunk és dolgozzunk együtt! A Superglue most közös játékra hív munkatársaiddal, hogy pontosabb képet kapj csapatod dinamikájáról. A játék pedig szó szerint értendő. Ugyanis egy olyan online játékról van szó, amiben közösen kell feladatokat megoldani, összedolgozva és egymást segítve. A résztvevők játékát kielemzi a program, mely hasznos információkat nyújthat a HR-eseknek.
A termékhez megalkotott arculat és weboldal terve is a hagyományos irodai HR eszközök letisztultságát maga mögött hagyva, vidámságot és szerethetőséget árasztva magából vált a Superglue vizuális identitásává.
"A Superglue arculatot startup tempóban, 4 hét alatt alkottuk meg. A projekten egyszerre több designer dolgozott, és csak azért sikerülhetett ilyen gyorsan és ilyen jól, mert a Superglue csapat is nagyon aktívan részt vett benne. A projekt zárására már a prototípus is elkészült, és az egész zwoelf team ki is próbálta a játékot. Jó buli volt!"
Startup branding, mitől speciális?
Ügyfelünk kérésének megfelelően, egy nagyon egyszerű és letisztult, de jól megjegyezhető logóból indult tervezés. Az embléma a termék nevéből eredően az “S” és a “G” betűket olvasztja egymásba. Mintha csak egy kirakós két eleme lenne, vagy ördöglakat, melynek labirintust idéző formában egyesülnek.
Az arculat színeivel és formáival követi a logó gondolatiságát. Az egymásba futó sarkos vonalak adta mintázat a mobil telefonok első játékainak képi világát idézik. Desigban kiegészítő elemként megjelenő mosolygó, nevető arcok is fontos kommunikációs üzenetet hordoznak magukban. Az arculathoz társított betűtípus kevésbé konvencionális formai forma világával is a játékos érzetet érősíti meg. A termék alapvető célja, hogy olyan megoldást mutasson a HR-eseknek és a management tagoknak, hogy a cégen belüli kohéziót és egyéni munkavállalói hozzáállást, szórakoztató formában is fel lehet térképezni. Így a képeken szereplő emberek arckifejezésének is a jókedvet, örömet és lazaságot kell sugároznia. Hiszen a cél pontosan annak a feszültségnek a feloldása amit az ilyen jellegű tesztek okozhatnak. Az őket összekötő színes vonalak hálózta pedig a köztük lévő kapcsolatot jelképezi. Minden munkavállaló önálló egységként vesz részt a cég életében, ezeket az egységeket pedig a közös munkavégzés, a munkakapcsolat köti össze.
A weboldal küllemében erősen hozza a szoftveres játékok piacán tapasztalt hangulati jegyeket. Kiragadott képek a játékból, hangsúlyos tipográfiai megoldások kletik azt az érzetet minta egy appstore egyik játékának rövid, áttekintő anyagát böngésznénk. Az oldal kellően komnoly salses megközelítséeit pedig az arculat pajkossága oldja fel, élénk színeivel és formáival.
Játszunk és dolgozzunk együtt!
Go to WebsiteJátszunk és dolgozzunk együtt! A Superglue most közös játékra hív munkatársaiddal, hogy pontosabb képet kapj csapatod dinamikájáról. A játék pedig szó szerint értendő. Ugyanis egy olyan online játékról van szó, amiben közösen kell feladatokat megoldani, összedolgozva és egymást segítve. A résztvevők játékát kielemzi a program, mely hasznos információkat nyújthat a HR-eseknek.
A termékhez megalkotott arculat és weboldal terve is a hagyományos irodai HR eszközök letisztultságát maga mögött hagyva, vidámságot és szerethetőséget árasztva magából vált a Superglue vizuális identitásává.
"A Superglue arculatot startup tempóban, 4 hét alatt alkottuk meg. A projekten egyszerre több designer dolgozott, és csak azért sikerülhetett ilyen gyorsan és ilyen jól, mert a Superglue csapat is nagyon aktívan részt vett benne. A projekt zárására már a prototípus is elkészült, és az egész zwoelf team ki is próbálta a játékot. Jó buli volt!"
Startup branding, mitől speciális?
Ügyfelünk kérésének megfelelően, egy nagyon egyszerű és letisztult, de jól megjegyezhető logóból indult tervezés. Az embléma a termék nevéből eredően az “S” és a “G” betűket olvasztja egymásba. Mintha csak egy kirakós két eleme lenne, vagy ördöglakat, melynek labirintust idéző formában egyesülnek.
Az arculat színeivel és formáival követi a logó gondolatiságát. Az egymásba futó sarkos vonalak adta mintázat a mobil telefonok első játékainak képi világát idézik. Desigban kiegészítő elemként megjelenő mosolygó, nevető arcok is fontos kommunikációs üzenetet hordoznak magukban. Az arculathoz társított betűtípus kevésbé konvencionális formai forma világával is a játékos érzetet érősíti meg. A termék alapvető célja, hogy olyan megoldást mutasson a HR-eseknek és a management tagoknak, hogy a cégen belüli kohéziót és egyéni munkavállalói hozzáállást, szórakoztató formában is fel lehet térképezni. Így a képeken szereplő emberek arckifejezésének is a jókedvet, örömet és lazaságot kell sugároznia. Hiszen a cél pontosan annak a feszültségnek a feloldása amit az ilyen jellegű tesztek okozhatnak. Az őket összekötő színes vonalak hálózta pedig a köztük lévő kapcsolatot jelképezi. Minden munkavállaló önálló egységként vesz részt a cég életében, ezeket az egységeket pedig a közös munkavégzés, a munkakapcsolat köti össze.
A weboldal küllemében erősen hozza a szoftveres játékok piacán tapasztalt hangulati jegyeket. Kiragadott képek a játékból, hangsúlyos tipográfiai megoldások kletik azt az érzetet minta egy appstore egyik játékának rövid, áttekintő anyagát böngésznénk. Az oldal kellően komnoly salses megközelítséeit pedig az arculat pajkossága oldja fel, élénk színeivel és formáival.