Összegyűjtöttük mérföldköveinket a munkafolyamatunkban, hogy lásd, mikor és hogyan lesz szükségünk a jelenlétedre.
Megismerkedünk egymással, bemutatjuk a csapatunk és, hogy kinek-mi lesz a szerepe a projektben. Közös időpontot keresünk a heti rendszeres találkozóinkhoz, melyek többnyire online zajlanak.
Az első hetünk együtt
Projektindító meeting
Bemutatkozunk egymásnak, és megbeszéljük a projekt céljait. Mik az elvárások, igények, valamint, hogy mi legyen a projekt kifutása, mire lesz szükség pontosan.
Ütemterv
Javaslatot teszünk a projekt ütemezésére, és meghatározzuk a legfontosabb mérföldköveket.
Heti Rendszeres
Az együttműködésünk során hetente tartunk meetingeket a projekt státuszáról. Ennek időpontját közösen találunk helyet a naptárban.
A pontos brief elengedhetetlen, hiszen ez ad útmutatást a tervezésben. Ennek meghatározása, ügyfeleinkkel közösen, workshopokon keresztül történik.
Megközelítőleg 2-4 hét
1. Brand Sprint
Kidolgozott módszereinkkel segítünk irányt mutatni a márkád alapelveinek meghatározásában.
2. Brand Sprint
Az első workshop a célzott informálódást szolgálja. A másodikban, az ebből tanultak alapján, felállítjuk a céged márkastratégiáját.
Stakeholder interjúk
1 órás interjú a legfontosabb döntéshozókkal, forgatókönyv alapján. Az beszélgetés során a felhasználói élménnyel és a márkaépítéssel kapcsolatos kérdésekre egyaránt kitérünk.
Felhasználói interjúk
1 órás beszélgetés a felhasználóitokkal, mind UX, mind márkaépítési témákban. A toborzást általában az ügyfélre bízzuk.
Stratégiai prezentáció
Prezentáljuk a Brand Sprintből és az interjúkból levont következtetéseinket, javaslatokat teszünk a márkastratégiára.
Moodboard
A moodboard az adott projekt meghatározó vizuális elemeit gyűjti össze, mely inspirációként szolgál majd a designereknek a tervezésben.
Drótvázak bemutatása
Az elkészült drótvázak átnézése és legfontosabb funkcióinak bemutatása.
Bemutatjuk briefre illeszkedő vizuális válaszunk és az elkészült digitális branding eszközöket. Koncepciós prezentációk és esetleges finomító körökön keresztül alakítjuk tovább a terveket.
Megközelítőleg 2-6 hét
Koncepciós prezentációk
Vizuális irányokat mutatunk be, és együtt átbeszéljük, hogy milyen irányba haladjunk tovább. A koncepciók száma mindig a projekt méretétől függ.
Kulcsvizuál
Az első tervek áttekintése és átbeszélése a már elfogadott felhasználói felület fő képernyőiről.
UI felületek bemutatása
A képernyők véglegesített, reszponzív terveinek bemutatása és áttekintése.
A folyamat végén átadjuk az elkészült anyagokat, gyártásra, fejlesztésre előkészítve. Amennyiben szükséges a kivitelezésben is segíthetünk, kiváló és megbízható szakemberekkel állunk kapcsolatban.
Megközelítőleg 1-2 hét
Style Guide
Átadjuk a designra vonatkozó vizuális szabályok dokumentációját.
Design System
A digitális termék pixel-pontos dokumentációja. Átadás a fejlesztőcsapatnak.
Átadás
A projekt végén bemutatjuk az elkészült terveket. Majd jól strukturált formában átadjuk a megrendelőnek.
Több mint 15 éve vagyunk jelen, és folyamatosan fejlődünk. Mindig elismerően nyilatkoztak a stúdiónkban felnövő nagyszerű tehetségekről.
A legmagasabb minőségben támogatjuk a következő lépéseid, itt vagyunk, és segítünk kibontakoztatni az ötleted!
A jó design segít nektek...
... befektetőket találni
... új terméket bemutatni
... felhasználókat találni
... ha épp pivotáltok
... jól prezentálni
... új piac felé nyitni
A kutatástól és a márkaértékeléstől az élő workshopokon át a márkaszemélyiség kialakításához.
Élvonalbeli vizuális megoldások a márka személyiségéhez igazítva, és a kommunikációs kihívásokra szabva.
Digitális illusztrációk, egyedi ikonkészletek, prezentációktól a print anyagokig és hirdetésekig, és egyéb marketing anyagokig.
Pixel-pontos felhasználói felület tervezés, webdesign, design system-ek létrehozása és karbantartása.