Kezd korán!
Minél később foglalkozol a branding folyamattal, minél kiterjedtebb a marketing és sales tevékenységed, annál drágább újra kialakítani őket.
Betonbiztos alapok
38+ startupon finomított, bevált módszertan mentén vezetünk végig a branding folyamaton.
Ne égesd a pénzed, még a befektetődét se 🙃
Rossz marketing a legdrágább: rossz üzenet, nem célzott, stratégia nélküli. Így minden pénz elégetett.
Legyél egységes!
Az egységes vizuális megjelenésre épített branding folyamatban hamarabb épül ki a bizalom, kevesebb touchpoint után lesz ismerős egy márka. Ha nem felismerhető a Brand, nem hatékony a marketing - pénzt égetsz.
Tűnk ki, legyél más!
Jól felismerhető, megkülönböztethető vizuális arculatot tervezünk neked, amivel még csak véletlenül sem tévesztenek össze a konurenciáiddal.
A kommunikációs haditerv
A Brand Sprint végén egy erős eszközkészlet lesz a kezedben, hogy tudd, hogy kinek, mikor és hol kell kommunikálnod. Célzottan, jól targetalt vizuális üzenettel vágsz neki a marketingnek.
A zwoelfnél hiszünk a stratégia erejében. A Google Brand Sprint továbbfejlesztett verzióját használjuk a márkastratégia kidolgozásához szükséges összes információ összegyűjtésére.
Vízió: 20 éves ütemterv
Ennek a gyakorlatnak az a célja, hogy legyen egy ütemterve arra vonatkozóan, hogy mit szeretne elérni, és világos jövőképe legyen, amely irányítja Önt, és szilárd alapja az üzleti stratégiának.
Misszió: Kezd a miérttel!
MIT csinálsz? HOGYAN csinálod ? (Miben vagy más? Mi az értékajánlatod? Mik a USP-k), és MIÉRT számít a világnak a céged létezése? Miért érdekelne bárkit is a márkád? Ezekre a kérdésekre válaszolunk együtt!
Márka értékajánlat
A gyakorlat végére készen áll a vállalati értékek listája, amelyek a célközönséged érzelmi igényeit tükrözik, és a vállalaton belül is hitelesek. Ezeket az értékeket priorizáljuk, és megkeressük, melyik a legfontosabb.
Ismerd meg a célközönséged!
Kulcsfontosságú, hogy tisztában legyünk azzal, hogy ki az elsődleges közönségünk, milyen ügyfelekkel akarunk foglalkozni (ideális ügyfélprofil), és kik azok, akiknél látni kell az intő jeleket (rossz ügyfélprofil).
Versenytárs elemzés
Megvizsgáljuk a piaci szereplőket, azonosítjuk az üzeneteiket és vizuális jellemzőiket, hogy a mi márkánk különbözni tudjon tőlük.
Márka személyiség: A 12 archetípus
Ez a Brand Sprint legszórakoztatóbb része: annyi inputot gyűjtünk össze, amennyit csak tudunk arról, hogyan képzeled el a márkádat, hogy azonosítani tudjuk a márka személyiségét és a mögöttes személyiségjegyeket.
Moodboard
Közösen lefektetjük a márkád vizuális alapjait. Vázlatos irányelveket mutatunk színekre, formákra, képekre és tipográfiára vonatkozóan. A látványelemek személyes és üzleti igények alapján alakítjuk.
1
Magas felkészültség
Több mint tíz éve bevált tervezési folyamatunkat finomítjuk, hogy megtaláljuk a számodra legjobb megoldást. Együtt dolgozunk veled, ezért készülj fel, hogy meg kell csinálni a házi feladatot.
2
Szakértői hozzáállás
Keressük, kutatjuk, elemezzük és strukturáljuk a problémákat, és addig dolgozunk, amíg megtaláljuk a megoldást. Bízz a szakértelmünkben, csak így tudunk boldoggá tenni.
3
Partneri kapcsolatra készülünk
Számunkra kudarc, ha megállunk egy projektnél veled. Célunk, hogy hosszú távon dolgozzunk együtt.
Több mint 15 éve vagyunk jelen, és folyamatosan fejlődünk. Mindig elismerően nyilatkoztak a stúdiónkban felnövő nagyszerű tehetségekről.
Szeretünk saját termékeket tervezni és fejleszteni. Nyílt forráskódú projektjeinket előszeretettel tesszük be a közösbe.
Szeretünk saját termékeket tervezni és fejleszteni. Nyílt forráskódú projektjeinket előszeretettel tesszük be a közösbe.